Het werd deze aflevering zeer opvallend dat geen enkele keer meer de naam van Pepijn werd genoemd. In het begin vond ik het juist nog opvallend veel, en eigenlijk voor mij als Pepijn=mol bangmakend veel. Nu nada noppes, toch mag je ervan uitgaan dat Patrick en Soundos nog wel op hem zitten en vermoedelijk Karin ook nog wat. Bij de top-3 verdenkingen is Pepijn na afl. 1 al gauw weer uit de top verdreven en staat daar nu zelfs Patrick... de laatste kans van een eerlijke AVRO is nu wel verdreven
Verder opvallend dat Pepijn de komende keer iedereen de richting van Art op wil duwen. Hij als mol weet natuurlijk dat inderdaad iedereen nu verdenkingen heeft richting Art. Dus houdt hij Art het liefst lang in het spel en wil bovendien verdenkingen van zichzelf afladen.
Even weer alles samenvattend:
* Karin: blijft spreiden / noemt Patrick in afl. 5 en Pepijn, Art en Jan in test 2
* Anna: heeft het over Art, Pepijn en Patrick maar voegt in afl 3 opeens Karin en Soundos toe als haar verdachten... blijft vaag en Pepijn lijkt nu haar buddy dus snelle exit voorspeld?
* Art: zegt over 3 mensen te spreiden maar blijft vaag (zit vml. op Karin waar een aantal hints op wijzen, met name afl. 4 dat hij haar kiest voor de kerk-opdracht)
* Patrick: zit op (oa) Art in afl. 5 en noemt Anna, Karin, Pepijn en Soundos in de 1e test, noemt Pepijn als verdachte in de derde test en in de kerk vertelt hij nog 3 verdenkingen over te hebben wv. Karin als meest verdacht en verder nog Pepijn en vermoedelijk Art
* Pepijn noemt alleen vertrouwelingen; Horace, Anna en Patrick en ziet in Art enkel een hulpmol... Karin vml. zijn mol
* Soundos: verdacht Jan en Karin niet in afl. 5 maar (oa) Art wel en heeft het over Patrick, Pepijn, Art en Anna me Patrick als hoofdverdachte afl. 4
------------------------------------------------------------
* Jan: 'bekent' in de kerk dat hij Art als mol heeft (geldloper!)
* Hanna: noemt blijkbaar op de roodshow Horace, Art en Pepijn als mol op de eindtest / tijdens aflevering 1 Horace als Mol
* Miryanna: heeft niks op Pepijn en Art ingevuld. Want als Pepijn het is "eet ze haar muts op". Is voor Karin gegaan in test 3 en in de kerk afl. 4
* Horace: Karin, Art en Jan
-------------------------------------------------------------