ik moet de aflevering eingelijk eerst nog een keer terugkijken, om te kijken wat er precies allemaal gebeurde / te zien was. Maar er zijn een aantal dingen die mij wel gelijk opvielen.
Wanneer ze die papiertjes aan het plakken zijn om beatrix te maken staat er met witte letters een tekst op de weg, geen idee wat er stond nu hoor, daar moet ik even voor terug kijken.
Er stond vlak na een shot van PJ weer Tigo op de muur, nou weet ik niet hoe vaak dat daar te zien is, maar aangezien het ook al op de parasol stond bij de stilleven opdracht toch een hint? behalve dan als Tigo op elke straathoek en elke parasol gekalkt staat
Daarnaast vond ik Karin erg verdacht deze opdracht, ze is volgens mij best slim, maar komt zo dom over. Ook vond ik het verdacht toen ze bij die sleutelopdracht overduidelijk riep dat Horace de mol is. Het lijkt een beetje alsof ze de aandacht van zichzelf als mol af wil schuiven.
Ook de vulkaan op de muurschildering vond ik wat verdacht, was er ook niet een vulkaan te zien op de achtergrond van de avro site? Die heette iets met Ana geloof ik.
Art vind ik nog steeds wel verdacht, maar krijg steeds meer het idee dat hij verdacht gemaakt wordt door de programmamakers, hij is naar mijn idee gewoon té vaak in beeld.