Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
In die clownsact zei de ene "Hola!" en de ander deed dat na. De hele derde opdracht stond in het teken van elkaar nadoen. En Patrick herhaalde zelfs bij de nabespreking nog Pepijn. In de eerste opdracht deed hij tussendoor ook nog eens een stukje Herman van Veen na. Dus die papegaaien, toeval of niet, zijn eigenlijk best wel toepasselijk.
Ik hoorde ook Herman van Veen met het nummer Anne, volgens mij niet gezongen door een van de kandidaten. Herman van Veen schreef een theatervoorstelling over de moedige eend Alfred J. Kwak. Hiermee heeft hij de golden kamera gewonnen. Typisch dat de geit ook een keer kamera heette. Het enige wat ik me erbij kan bedenken is dat er dan een derde stripfiguur bij is gekomen en dat de mol op het podium stond bij de theatervoorstelling. We hadden al Kuifje en Professor Barabas van Anna. Die papegaaien zie ik als mooie plaatjes schieten van de natuur.
Ik hoorde ook Herman van Veen met het nummer Anne, volgens mij niet gezongen door een van de kandidaten.
Heeft iemand dit telefoonnummer al gebeld?disponible bijv.nw. / bijw.aanwezig, voorhanden, voorradig, in voorraad, beschikbaar, vacant, disponibel, beschikbarehttp://en.wikipedia.org/wiki/Apaneca
Ben ik te erg in mijn tunnel door in een vulkaan een molshoop te zien? Een bekende El Salvadoriaanse vulkaan heet trouwens Santa Ana...
Ik verdenk nog helemaal niemand in het bijzonder, maar dat was wel het eerste wat ik dacht!Anna zei dat ze een bepaalde schilderstechniek beheerste en dan komt daar een vulkaan alias molshoop uit. Degene die besloot 2008 onder de schildering te zetten is ook verdacht bezig. Je zou toch kunnen bedenken dat er daardoor geen geld in de pot komt
Degene die besloot 2008 onder de schildering te zetten is ook verdacht bezig. Je zou toch kunnen bedenken dat er daardoor geen geld in de pot komt
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
naam, RealityNet
Nu online
551 gasten en 6 vaste bezoekers