Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Kan iemand mij uitleggen waarom je zou liegen bij de tweede opdracht, met die mollenboekjes? Behalve met de "wie heb je als mol"-vraag komen de vragen op ja/nee antwoorden. Dus als je liegt dat je de mol als verkenner had bij die boobytrapopdracht en PJH zegt dat dat fout is, dan weet de ander toch wat je wel hebt. Dus je bent als je de waarheid spreekt beter af, want dan doet de ander geen stap en het echte antwoord weet de ander toch wel te achterhalen.
Wel balen dat mijn mol Patrick, Art mee wil nemen. Vind Art stom.....Maja Patrick ik zo duidelijk de mol...eng gewoon. Mooie streken had ie wel, en duidelijke...vooral op het touw
Ik geloof niet dat een mol partij voor een kandidaat kiest door hem jokers te geven..voor mij valt Patrick juist af met deze handeling
@Wuppie: Stel, je wil niet zeggen wie je mol is, dan zeg je dus een ander. Dat is fout, maar dan blijven er nog 7 over. Dus dan weet de ander nog niets. En als jij verder de waarheid hebt gesproken, maakt het voor je boekje ook niet uit..
2 bussen die het begeven. Hoe kun je nu concluderen waarin de mol zat.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
519 gasten en 2 vaste bezoekers