Over de joker toestand...zoals al eerder is gezegd Milouska gaf een joker aan Roderick en Liz. Kim aan Manuel en ik dacht ook aan Sanne, die 2 waren zulke dikke maatjes. Dus ja het kan denk ik wel dat een mol een band opbouwt met een kandidaat. Waarom niet? Blijven mensen he, ook al worden ze naar een dier vernoemd
Al mijn mollen zijn verdacht gebleven:
- Pepijn het geklungel op de brug
- Patrick die maar 8 meter gaat en dan toch nee, nee ik kan niet. Daarnaast iemand hier goed opgemerkt dat 8 = mol is in het Maya's (geloof ik). Dit in combinatie met zijn TOmeloos POsitief contactadvertentie (topo is Spaanse woord voor mol)
- Karin die met de busopdracht meteen de andere bus stuk probeert te rijden, zodat deze minder kans heeft om als eerste bij de finish te komen.
Daarnaast Anna ook opeens verdacht in de busopdracht, als een gek racen...tja als mol wil je wel zorgen dat je eerst bij de finish bent, want dan 3000 euro uit de pot.
Geloof niet dat ik ooit zoveel getwijfeld heb over wie de mol nu is...wat mij betreft kan iedereen het nog zijn behalve Jan...goeie grap als hij het blijkt te zijn
Iemand al iets gevonden over die 8 'engelen?' (volgens Soundos) op het kerkgebouw?