Trouwens...
Tenzij we iets moeten met die titels in de zin van beginletters, derde/vierde letters etc..
Misschien moeten we het in een ander daglicht stellen, en gaan bekijken hoe het kan slaan op de aflevering waar het bijhoort? (Is maar een idee - weet ook niet goed wat we ermee moeten maar op zich lijkt het logisch dat we er wel naar kijken aangezien we ineens titels hebben voor afleveringen - en een discrepantie tussen het molboekje en de titel in de aflevering..Of zou daar de 'zoek de verschillen' over gaan soms?
)
Anyway - 'Iets is wat het lijkt'..
Zou het kunnen zijn misschien dat we videomateriaal zien van de mol zoals hij of zij voorkomt in de echte molbiecht/ afl 11 bij de ontknoping??
Deze aflevering ging immers om
de mol die zich kandidaats moest voordoen en in die zin niet te onderscheiden was van een fanatieke kandidaat..(busopdracht - zou miss. ook een verklaring zijn voor het busfilmpje met de vraag 'wat is de betekenis van de bus?' ).
Misschien moeten we kijken naar de biechts en zien of we hier de mol zien biechten??
Er is inmiddels door een aantal mensen opgemerkt dat de biechts deze aflevering wat af leken te wijken op een paar punten (en dat ze zomaar in de 'mol-retro-blik' van afl 11 voor zouden kunnen komen, zoals het overkwam althans). Ikzelf had dat gevoel ook heel sterk op twee verschillende momenten gisteren:
1. Art die een verhaal ophangt dat de jokers van Patrick een vriendendaad waren ipv een mol-daad.
2. Pepijn die een verhaal ophing over zijn stunt op de touwen (waarbij ik idd ook half en half een soort hulpmol verhaal verwachtte dat erachteraan zou komen..).
Ik las geloof ik ergens ook iets over twijfels bij een van de biechts van Patrick..
In ieder geval.. 't is een idee. Tenzij we een sterker idee krijgen waar deze titels op duiden en hoe we ze moeten opvatten.