Ik wil echt even zeggen: Zo vind ik er niet veel meer aan.
Al die stomme vragen gaan ( of staan in verband met) het christendom.
Ten eerste vind ik dat vragen op basis van godsdienst niet thuishoren in een 'gezellige' quiz over wie het meeste weet. Als ik een priester was geweest dan was het een makkie geweest
.
Ten tweede vind ik het best wel egoïstisch en discriminerend om alleen vragen te stellen over je eigen geloof.
Ten derde: Er zit erg weinig variatie in de vragen. Alles gaat over hetzelfde, en het is erg voorspelbaar want het zijn allemaal dingen die jij leuk vind.
Ten vierde, de vragen per ronde hebben een te grootte variatie van de moeilijkheids graad neem de vraag van Hulpdakdekker google en klaar. Mijn vraag daarentegen is zeer moeilijk voor mensen die niets van geloof afweten, hier kun je mensen niet op afstraffen want dat ligt meer aan de opvoeding die je hebt gekregen van je ouders, tegenwoordig wordt het geloof wat meer links gelegd, velen malen meer dan vroeger.godsdienstige vragen zijn niet meer vanzelfsprekend dat je die weet tegenwoordig dus zijn vragen keuzes zijn absoluut niet goed gekozen
Ten vijfde om even door te gaan op deze vraag, er staat: In de kerk.... Maar hoe moet je dat weten als je nooit in de kerk komt? En is dit in elke kerk gebruikelijk dan?
Dit is geen persoonlijke aanval of zoiets, ik zeg alleen wat ik denk en ik geef alleen kritiek.
Maar ik ben wel terleurgesteld in dit spel en vind er echt niets meer aan.
Daarbij heb ik gewoon, laat ik zeggen dat ik het niet zo heb met het christendom.
Als dit zo door gaat laat ik mezelf eruit stemmen, maar ik wil natuurlijk niet zomaar opgeven
.