Auteur Topic: De Zwakste Schakel! Seizoen 6!  (gelezen 1224556 keer)

Offline Roflmonster

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ?
Re: De Zwakste Schakel!
« Reactie #3860 Gepost op: 9-06-2011, 01:33:08 »
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3861 Gepost op: 9-06-2011, 14:38:34 »
als daisy of niekypsv eruit vliegen zal ik het wel zeer bizar vinden

maar als ik een beetje het idee heb van wie er samenwerken, zal dat zo kunnen gebeuren
Ik zal nog maar eens goed gaan nadenken over wie er samen werken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3862 Gepost op: 9-06-2011, 14:54:35 »

Na de laatste vraag werd er veel gediscussieerd over wie men al dan niet de sterkste of zwakste schakel vond. Zeker na de vorige ronde die een verrassende zwakste schakel kende. Een voor een leverde men zijn stembriefje in, na hem eerst te hebben voorgelezen. Als eerste de sterkste schakel met de motivatie...

Overigens: deze ronde was Niekypsv de echte sterkste schakel.

Citaat
Daisy; geen fouten gemaakt en ik ben totaal vergeten wie ik voorgaande keren nomineerde als sterkste schakel - dus wie er eigenlijk aan de beurt is om een sterke schakel-stem te krijgen.

Citaat
D*N , hij verdient het om een keertje de sterkste te zijn , erg constant en fanatiek met het spel ( soms zelfs een beetje te fanatiek   ;))

Citaat
deze keer niekypsv, alle vragen goed, enough said.

Citaat
Niekypsv, hij had toch wel weer de moeilijke vragen goed,

Citaat
Niekypsv krijgt mijn stem. Hij is nog steeds foutloos, gewoon goed bezig, dus hij verdient deze stem. ::ok::

Citaat
Roflmonster, ze verdient het gewoon nog steeds, en ik hoop dat ze de sterkste schakel wordt zodat anderen haar er niet kunnen uit stemmen.

Daarmee was dus overduidelijk dat met 5 stemmen Niekypsv de verdiende sterkste schakel van deze ronde was! Gefeliciteerd.

Toen werd het tijd om de stemmen voor de zwakste schakel voor te gaan lezen. En het werd een verrassende wending... Overigens, de echte zwakste schakel was deze ronde Roflmonster...

Niekypsv:

Citaat
Hulpdakdekker omdat ik bang ben dat ik gevierendeeld word of voor de leeuwen word gegooid in het Collosseum in Rome als ik het niet doe. Sorry ! Hypocriet gaan doen is nu ook zinloos, tacktiek is part of the game  ;)

Roflmonster:
Citaat
HDD, hij is een te grote concurrent en moet naar mijn idee vertrekken.

D*N:
Citaat
De zwakste schakel is niet echt de zwakste maar de sterkste concurrent voor de finale: Hulpdakdekker.
Ik kan wel een heel verhaal gaan houden waarom hij de zwakste is, maar dat is hij niet. Dus sorry HDD   ::zwaai::.

Hulpdakdekker:
Citaat
Hesso12; Stemde ik vorige ronde al op - dus in de herhaling

Daisy:
Citaat
Er is niemand met meer dan één fout overal, dus ik ga 'gewoon' voor de zwakste van de ronde, en dat was Rolfmonster.

hesso12:
Citaat
Dit x een strategische stem voor de ZS, ik kies hulpdakdekker gewoon omdat hij zo ontzettend slim is.

Daarmee was duidelijk wie de zwakste schakel was. Verbijsterd keek hulpdakdekker naar de anderen... Maar helaas Hulpdakdekker, zonder ook maar 1 enkele fout te hebben gemaakt, ben je toch de zwakste schakel, tot ziens...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3863 Gepost op: 9-06-2011, 14:57:13 »
Aangezien Niekypsv de sterkste schakel is, zou hij normalerwijze hebben mogen kiezen als hoeveelste hij zou willen komende ronde. Echter, hij is nu op vakantie en kan het dus niet zeggen. Daarom zet ik hem neer als nummer 5.

Overigens: aangezien ik voor deze ronde nog een vraag moet bedenken, en aangezien ik vanavond niet online ben, zal ik morgenochtend met de eerste ronde gaan beginnen!

Hier de volgorde voor volgende ronde:
1: roflmonster
2: Daisy
3: hesso12
4: D*N
5: Nieypsv
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3864 Gepost op: 9-06-2011, 14:59:34 »
Hier dan weer de tussenstand voor de sterkste schakel:
1: Roflmonster 3 (10)
2: Hesso12 1 (8 )
3: Niekypsv 1 (8 )
4: D*N 0 (7)
5: Daisy 0 (6)

Afgevallen:
Hulpdakdekker 0 (2)
Swifty 0 (1)
Luckyrik 0 (0)
Molow 0 (2)
Bubbles 0 (0)
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3865 Gepost op: 9-06-2011, 15:09:38 »
 ::oink::

::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #3866 Gepost op: 9-06-2011, 15:38:17 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3867 Gepost op: 9-06-2011, 15:42:49 »
I know.
Je snapt dat ik je nu, zuiver uit principe, officieel zal moeten gaan haten aangezien jij vast het meesterbrein [alhoewel, meester is misschien wat overbodig.. en brein ook] achter deze actie was.  ;)

;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #3868 Gepost op: 9-06-2011, 15:43:39 »
I know.
Je snapt dat ik je nu, zuiver uit principe, officieel zal moeten gaan haten aangezien jij vast het meesterbrein [alhoewel, meester is misschien wat overbodig.. en brein ook] achter deze actie was.  ;)

;D
mmm.... waarom wordt ik gelijk aangewezen? :o

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3869 Gepost op: 9-06-2011, 15:48:48 »
mmm.... waarom word ik gelijk aangewezen? :o

Omdat rofl jarig is [dus die kan ik vandaag de schuld niet in de (nieuwe) schoenen schuiven]; hesso impliceert met z'n naam dat hij 12 is [dus die kan het ook niet op z'n geweten hebben]; en nieky heeft het dit jaar al zo zwaar te verduren nu psv dramatisch draait en financieel erg ongezond blijkt.

En jij bent een gemakkelijk doelwit  :)

Offline Addie

• Forumlid
« Reactie #3870 Gepost op: 9-06-2011, 15:48:54 »
duh D*N ::pinokkio::
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #3871 Gepost op: 9-06-2011, 15:50:05 »
Oh, de volgende ronde gaat iedereen D*N eruit stemmen?  ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #3872 Gepost op: 9-06-2011, 15:50:12 »
Omdat rofl jarig is [dus die kan ik vandaag de schuld niet in de (nieuwe) schoenen schuiven]; hesso impliceert met z'n naam dat hij 12 is [dus die kan het ook niet op z'n geweten hebben]; en nieky heeft het dit jaar al zo zwaar te verduren nu psv dramatisch draait en financieel erg ongezond blijkt.

::rofl::

Offline Addie

• Forumlid
« Reactie #3873 Gepost op: 9-06-2011, 15:50:50 »
Citaat van: hulpdakdekker link=topic=413 10.msg1265617#msg1265617 date=1307627328

hoe durf je hulpdakdekker, mij een beetje uitmaken voor 12 :(
ik ben 17 en dat was omdat ik op mijn 9de voor het eerst een nickname mocht doen van mijn ouders en toen vond ik het stoer om wat ouder te lijken ::tandpastasmiley::, sindsdien ben ik het altijd gaan gebruiken
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3874 Gepost op: 9-06-2011, 15:53:44 »
Vond het wel plausibel over komen -- en, ja, ik moest toch op D*n als schuldige uitkomen..

;)

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3875 Gepost op: 9-06-2011, 16:03:39 »
Oh, de volgende ronde gaat iedereen D*N eruit stemmen?  ::)
Ik denk ::rofl:: het niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #3876 Gepost op: 9-06-2011, 16:06:18 »
Ik denk ::rofl:: het niet...
ik denk dat ik eruit gestemd wordt als alle afvallers weer mogen stemmen ::)

Offline Roflmonster

• Forumlid
  • ?
« Reactie #3877 Gepost op: 9-06-2011, 16:06:28 »
Hmm kom maar op met die vraag LDH'tje
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #3878 Gepost op: 9-06-2011, 16:20:42 »
Zoals gezegd: morgenochtend... Ik ga trouwens ook zo offline!
« Laatst bewerkt op: 9-06-2011, 16:26:13 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Roflmonster

• Forumlid
  • ?
« Reactie #3879 Gepost op: 9-06-2011, 16:33:15 »
Zoals gezegd: morgenochtend... Ik ga trouwens ook zo offline!

Morgen ochtend ben ik weg, moet naar het ziekenhuis dus daarom vroeg ik er nu al om, achja dat duurt het maar even voor dat ik antwoord geef ::rofl::