Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
zonder opzoeken en uit mijn hoofd: Lampedusasnel beantwoord he Hoe later hoe scherper ik ben xD (als het antwoord ten minste goed is)
BELANGRIJKE MEDEDELING ! wow toen ik dat zag dacht ik dat ik iets niet goed had gedaan
haha van mij mogen ze best weten wat ik heb gestemd .maakt me totaal niet uit . en ik heb ook geen stem, maarja liever geen stem dan een negatieve stem hea .
BELANGRIJKE MEDEDELING ! Tijdens deze ronde vindt ook een bonusspel plaats, ook voor een extraatje. Jullie moeten mij namelijk voor het eind van deze ronde ( dat wil zeggen, voordat de stemmen ingeleverd zijn ) een PM sturen met daarin het woord : Extraatje. Degene die als 5e mij die PM stuurt is de gelukkige. Dus wees niet te vroeg en ook niet te laat. En er moet dus ge-pm't worden voordat de stemmen ingeleverd zijn, anders levert dit een negatieve stem op !
Hoeveel dieren van elk geslacht nam Mozes mee op zijn ark ?
Nou, eindelijk heb ik er eentje direct door... Het antwoord is: 0, want Mozes heeft nooit op de ark gezeten... En met zijn Ark des verbonds nam hij geen dieren mee. Kijk, had je nu Noach gezegd, dan was de vraag een stuk lastiger...
En, hoeveel personen hebben hem al ingestuurd?
Dat is nou juist de grap van het hele spelletje, dat ik dat namelijk niet ga vertellen
Dan komt Valen terug in het spel, dus pas maar op
Jammer, je trapt er niet in... Trouwens, wat gebeuert er al er minder dan 5 personen het insturen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
951 gasten en 8 vaste bezoekers