Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
je vraag klopt qua taal niet helemaal hele tonen??dat moet zijn: "een hele toon" toch?
D8 ??
en hem geef je zo'n makkelijke vraag
wacht ik protesteer, je hebt je hele vraag veranderdje vroeg eerst vanaf de centrale C 7 hele tonen omhoog gaatdus ik dacht vanaf de C 7 een hele toon omhoog gaaten nu heb je hem idd heel anders veranderd, iets heel anders gesteld
whah jah gewoon 7 keer een toon .
er was een komma weggevallen....maarja het is altijd nog zo dat C 7 geen toon is.je hebt wel C7 het akkoord.dus is hij alsnog fout.daarbij citeer ik mezelf: 7 keer een toon omhoog dus
waardeloos jochie ik vraag je eerst iets en jij zegt dat ik daarin gelijk heben voegt idd dat toedan snap ik er echt niets meer vanmaar ik stap uit het spel, heb hier geen zin in
maar dan loopt mijn spel in de war .wat wil je dan dat ik doe?
negeer mij maar helemaal, van banken tot de vraag
ik maak deze ronde wel af, maar iedereen moet mij er maar uitstemmenkan er slecht tegen als iemand niet ziet dat hij totale verwarring veroorzaakt en het vervolgens maar wegwuift
nieuwe vraag voor tdietzcategorie: trivia vraag: welke letter komt het meest voor aan het eind van de Amerikaanse staten?
Een beetje relaxed ja, de vraag stond er wel duidelijk, en hij doet dit voor het eerst dus wat maakt het nou uit als je 1x een fout maakt?
volgende vraag is voor ldHmolletje.categorie: sportvraag: Hoeveel aces sloeg Micheala Kraijcek op wimbledon in 2007?
ik hoef geen nieuwe vraag nu staat het er wel logisch jamaar dat komt omdat D*N het heeft veranderd
Dus je gaat nu het hele spel verkloten omdat D*N één foutje maakte,Dat is toch eigenlijk wel zielig, en toch best sneu voor de andere spelers aangezien je nu de hele boel verpest.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
865 gasten en 8 vaste bezoekers