De stemmen zijn geteld ! Wie gaat er afvallen ? Hoeveel mensen gaan er afvallen ? We gaan het zo zien, maar eerst gaan we bekend maken wie de sterkste schakel is en dus niet kan afvallen en het felbegeerde extraatje wint!Ik kies
Lucy als sterkste schakel, aangezien ze de 1000 euro heeft binnengesleept met een lastige vraag.
Sterkste schakel: (wederom)
Swifty, omdat zij naar mijn idee de moeilijkste vragen had van de kandidaten die tot nu toe alle vragen goed hadden.
De sterkste schakel vind ik
Mijdrechtse Mol, omdat hij een wiskundevraag van boven zijn opleidingsniveau goed had.
Sterkste
Mollenvanger22 beantwoord steeds sneller zijn vragen, soms duurt het nog geen 2 uur.
De sterkste schakel is
Lucy, omdat Lucy swag heeft
. Nee, ik heb geen idee dus vandaar.
Sterkste schakel:
Swifty, omdat ik iemand moet kiezen en ze een van de kandidaten zonder fouten is en dit nogal random is
Doe maar
Mijdrechtse MolIk weet het niehiehiet.
Daisy dan, die had best moeilijk vragen of in ieder geval moeilijk op te zoeken
ik begin met de sterkste schakel en dat is...
Lucy. Ze heeft nog geen fouten en heeft heel koelbloedig de €1000 vraag beantwoord. Chapeau!
De sterkste schakel is
Swifty omdat euhm, ze een vrouw is
.
sterkste schakel:
Mijdrechtsemol, erg knap als je als eerstejaars een tweedejaars vergelijking op kan lossen! Doe ik je niet na
Sterkste schakel: De vragen waren redelijk te doen deze ronde, maar
Next GP had toch wel 2 lastigere. Daarom is hij de sterkste schakel voor mij.
Dat betekent dat
... er een gelijke stand is!.
Het Grote Regelboek van de Zwakste Schakel, hoofdstuk Gelijkspel zegt
Bij een gelijke stand bij de sterkste schakel wint degene die de meeste vragen goed had en het meeste geld gebankt heeft. MM, Lucy en Swifty hebben alle drie nog geen vraag fout beantwoord, dus kijken we naar de hoogte van het gebankte bedrag.
MM heeft in verleden 650 euro gebankt, de twee dames niets, dus gefeliciteerd Mijdrechtse Mol met immuniteit en het extraatje, waarvan binnenkort wordt bekend gemaakt wat die betekent.
Coming up: de zwakste schakelstemmen