ZWAKSTE SCHAKEL!Lukie : Zwakste schakel
NextGP als enige een vraag fout deze ronde.
Lucy : Mijn zwakste schakel deze ronde gaat tussen Lukie en Swifty, de enige 2 die meer dan 1 fout gemaakt hebben in het hele spel. Ik heb geen idee, dus ik volg mijn vrouwelijke intuïtie en stem op
Lukie Daisy : De keuze voor zwakste schakel was deze ronde bijzonder zwaar. NextGP had als enige een vraag fout, maar die was ontzettend moeilijk. Anderen hebben al twee fout. Echter, eerder in dit spel heb ik in gelijkaardig geval toch diegene die in de betreffende ronde als enige een fout had eruit gestemd, en ik houd me aan die stemmethode vast. Dus met pijn in mijn hart kies ik
NextGP. Sorry
Swifty : tja, t is Lukie of ik, dus doe maar
Lukie met zijn 2 fout in de vorige ronde
Fabiann:
Swifty, omdat zij tot nu toe de meeste fouten heeft gemaakt en het minste geld heeft verdiend. Ik vond dit wel een hele lastige dit keer, we zijn aardig aan elkaar gewaagd.
LdHmolletje : De zwakste schakel is voor mij
NextGP. Het was wel een moeilijke vraag, maar hij was de enigste met een fout antwoord.
NextGP :
Lukie4 krijgt mijn stem van Zwakste Schakel. Net als Swifty had hij twee vragen, maar de wiskundevraag die Swifty had deze ronde was best moeilijk. Vandaar.
Mollenvanger : pff, deze keer vind ik het misschien nog wel t moeilijkste. 2 sterke spelers zitten in een gelijkwaardige positie. Dus ben ik gaan kijken naar het soort vraag dat ze fout hadden, maar dat bood geen uitkomst. Beide spelers hebben zich overigens prima hersteld deze ronde Duimen omhoog! Tot slot ga ik dan kijken naar in welke fase van het spel de fouten zijn gemaakt, Swifty verspreidde haar fouten over 2 rondes, Lukie had het geluk dat MM 3 fout op rij had toen hij er 2 fout had. Mijn stem voor de zwakste schakel gaat deze keer naar...
Lukie4Helaas,
jij bent de zwakste schakel. Bedankt voor je deelname en tot ziens
Maar blijf zitten voor de tv, want er volgt nog een verrassing