Hier de nieuwe Chazia Mourali! Nieuwe ronden, nieuwe kansen! Binnenkort start de Zwakste Schakel 3! Na de succesvolle editie van D*N ben ik nu gepromoveerd tot presentator! Ik zal mijn best doen om makkelijke en moeilijke vragen te bedenken, die jullie mogen beantwoorden.
In principe zijn er 10 plekken voor deelnemers, maar mochten het er 11 of 12 zijn, is dat ook geen bezwaar. De regels zullen grotendeels gelijk zijn aan de vorige editie. Deze regels zal ik morgen in dit topic gaan plaatsen!
Overigens, ik ben van 5 mei tot en met 23 mei op vakantie, maar daar is een zeer interessante oplossing voor bedacht die een aantal deelnemers een vrijstelling kan opleveren, dus het spel gaat in die tijd (zij het iets anders) lekker door! Maar dat horen jullie tzt!
Hopelijk doen jullie allemaal (weer) mee! Dan maken we er een heel mooi spel van! Ook deelnemers aan de vorige editie kunnen zich natuurlijk weer inschrijven!
SPELREGELS
- Iedere ronde krijgt iedereen 2 vragen die hij/zij moet beantwoorden.
- Voor iedere vraag krijgt men het thema en kan men beslissen al dan niet te banken. Bankt men is het geld zeker en begint men weer bij 0.
- Geef je antwoord dikgedrukt!
- Iedere ronde valt er iemand af.
- Wie dat is bepalen jullie door het geven van stemmen na afloop van de ronde, dus net als de vorige keer.
- Ook geven jullie een stem aan degene die jullie de sterkste schakel van de ronde vonden; degene met de meeste stemmen kan niet worden weggestemd.
- Bij gelijke stand bepaalt de sterkste speler VOLGENS DE TV-REGELS wie er afvalt. Voor de sterkste op dat gebied geldt: meeste goede antwoorden, meeste geld gebankt.
- De finale blijft hetzelfde.
- LET OP: van 5 tot en met 23 mei zit ik in Kent en omgeving, en ben dan dus niet online. Echter, er zal wel een individuele en een groepsopdracht plaatsvinden waarmee een geldverdubbeling en 2 vrijstellingen te verdienen zullen zijn! Maar dat horen jullie dan wel!
Heb je nog vragen, stel ze dan hier in dit topic. Het kan best dat ik nog wat ben vergeten!