Zo, daar zijn we weer terug van de reclame. Iedereen heeft zijn stemmen doorgegeven en mag ze dus nu bekendmaken!
Als eerste de sterkste schakel. Deze persoon kan dus niet weggestemd worden! Daarnaast mag de sterkste schakel de volgende ronde beslissen als hoeveelste hij/zij zijn vraag wil hebben!
De officieel sterkste schakel van de eerste ronde was:
hesso12. Hij was een van de 3 personen met 100 Euro gebankt, en beantwoordde daarnaast de vragen voor het meeste geld
Molow:
Motivatie: Gewoon omdat één van zijn 2 vragen toch tot de moeilijkere behoorden vond ik.
Hulpdakdekker:
Hij kreeg 2 vragen die ik allebei niet had geweten en had ze allebei goed. Ook bankte hij bij allebei niet wat natuurlijk beter is voor het totaalbedrag!
roflmonster:
Zij had naar mijn mening 2 moeilijke vragen, die zij goed beantwoorde. Dus vandaar mijn keuze voor Roflmonster
hesso12:
er waren 8 spelers met 2 goeie antwoorden. Om de sterkste te bepalen, heb ik gekeken naar de tijd die ze nodig hadden om de antwoorden te posten. Beide rondes bij elkaar opgeteld was dat per speler zoveel minuten:
hesso12 3
Niekypsv 8
Roflmonstertje 15
D*N 18
Swifty 18
Daisy 72
hulpdakdekker 89
Molow 175
Ik vind dus hesso12 de sterkste schakel!
D*N:
omdat ik iemand moet kiezen
D*N:
Hij heeft alle vragen goed en is masterlijk
Molow:
omdat hij 2 vragen goed heeft beantwoord terwijl ik ze echt goed moest opzoeken.
Swifty:
omdat ze denk ik de moeilijkste vragen had van ons en ze vrij snel goed beantwoorde.
roflmonster:
De cornet-vraag was de enige die ik mogelijk zelf fout zou hebben gedaan - vandaar.
roflmonster:
blaast zichzelf letterlijk en figuurlijk naar de volgende ronde en is dus de sterkste schakel.
En daarmee is
roflmonster dus met 3 stemmen de sterkste schakel van de eerste ronde! Gefeliciteerd!