Dank voor de felicitaties!
Ik ben nog steeds van mening dat die eerste finale vraag zeer discutabel was en dat het niet fout gerekend kon worden. Maar goed.
Anderen hadden in de loop van het spel tricky vragen, en die van mij kwam net nu. Het is niet anders. We hebben een terechte winnaar!
Heb wel wat mazzel gehad om de finale te halen. Was de laatste die buiten 'de 4' overbleef. Ik wist dat er iets moest gebeuren, omdat ik er anders uit zou liggen. Ik kon twee dingen doen. Zelf iemand benaderen, of afwachten, aangezien ik vermoedde dat sommigen ook wel iets anders wilden proberen. En zie hier, nog geen 24 uur later had ik een bericht van Addie/Hesso12 in m'n PB liggen.
Ik wist dat als het lukte om de ronde te overleven, ik een goede kans had op de finale. Ik moest gewoon samen spannen met de eenling uit één van de overgebleven duo's (Rolf/D*n of Addie/Nieky), en dan zorgen dat we alles goed hadden, en veel geld bankten. En dat is gelukt.
Nu het spel voorbij is, kan ik wel nog iets opbiechten.
Ik heb serieus nog nagedacht om op Niekypsv te stemmen als zwakste schakel, om er nog een leuke plotwending eraan te geven. Maar iets in me zei dat het niet kon, en ik dacht dat hij niet genoeg stemmen van anderen zou krijgen (ik dacht alleen Addie en D*n, ik wist dat de stem van Rofl sws naar mij ging). Achteraf, als ik op Niekypsv had gestemd, was het een gelijke stand geweest en had ik de doorslaggevende stem mogen geven.
Maar goed, is niet gebeurd, en ik denk dat we wel een terechte winnaar hebben, zoals ik al zij. Ik wil LdHmolletje nog bedanken voor de uitstekende organisatie, alle deelnemers die op mij gestemd hebben als sterkste schakel de vorige ronde en Niuno en Dwaastoo voor de morele support.