Gelukkig is er ook nog een sterkste schakel , hier komen de motivaties en stemmen ( in willekeurige volgorde )
Ten eerste gaat de eerste stem hierbij naar Omdat hij volgens het spel de sterkste schakel is.
Stem 1 :
Dathan krijgt mijn stem voor de Sterkste Schakel. Ik denk dat hij, van diegene die beide vragen goed hadden, de moeilijkste had.
Stem 2 :
De sterkste schakel is LDHmolletje, gewoon snel geantwoord en goed, en dat was de eerste die in me opkwam
Stem 3 :
Mijn sterkste schakel is "Swifty" niet banken en wel alles goed. My kind of woman!
Stem 4 :
en ldh als sterkst want hij had redelijk moeilijke vragen voor mij dan en beantwoord ze goed
Stem 5 :
De sterkste schakel: NextGP, bankte een bedrag van 100 euro en heeft 2 redelijk lastige vragen goed beantwoord
Stem 6 :
Sterkste schakel: Mijn eerste sterkste schakel is Dathan! 7 kandidaten die beide vragen goed hadden, dus heb ik gestemd op degene die in mijn ogen de moeilijkste vragen goed had, en dat was, dankzij de scheikunde-vraag in mijn ogen Dathan!
Stem 7 :
De sterkste schakel is nu best moeilijk te bepalen. Ik weet niet of ze haar tweede vraag goed gaat doen, maar zie het maar als een goedmakertje. Ik ben vorig seizoen gemeen tegen haar geweest dus hier heb je mijn sterkste schakel stem: Swifty
Stem 8 :
De stem voor de sterkste schakel gaat naar Dathan, zie het als een aanmoedigingsstem omdat ie t zo goed deze ronde, itt de vorige editie van De Zwakste Schakel
Stem 9 :
NextGP. Hij had allebei de vragen goed en ik vond eigenlijk bijna iedereens vragen makkelijk opzoekbaar maar die van NextGP vond ik dan nog het moeilijkst opzoekbaar! Dus vind hem de sterkste!
Stem 10 : Is helaas verloren gegaan in een tropische storm
Dit geeft de volgende situatie :
Er zijn 2 stemmen voor Swifty en LdHmolletje, en 3 voor NextGP en Dathan. Maar omdat NextGP volgens het spel de sterkste schakel was , heeft dat voorrang en mag hij zich de eerste sterkste schakel noemen, en wint het extraatje. Gefeliciteerd !
[/b]