En dan over tot de eliminatie van een deelnemer.....
De bordjes worden een voor een weer getoond.... te beginnen bij Addie : '
, wederom moet ik mijn eigen hachje redden en jij hebt een in mijn ogen redelijk simpele vraag fout'
De volgende die zijn stem uitbrengt is Luckyrik : en de zwakste is eigenlijk
omdat ik dat laatste plaatje wel wist en hij niet en omdat het heel lastig te zeggen is wie de zwakste is omdat iedereen op makkelijke vragen heel goed deed maar ldh bankte niet op moment dat moest gebeuren helaas.
De derde is Lukie : Mijn stem voor de zwakste schakel gaat naar
. Rene van der Gijp was goed ter herkennen op de foto denk ik. Dus het spijt me ldh, maar jij bent de zwakste schakel. Tot ziens
LdHmolletje is de vierde :
, aangezien hij en Addie de vraag niet (helemaal) goed hadden. Bij Addie was de vraag niet helemaal juist, maar bij Luckyrik was er niks mis met de vraag. En hij was ook niet de allermoeilijkste...'
D*N is de vijfde, en vond het nodig om een spelfout in zijn motivatie te zetten
: De zwakste schakel is
, alleen al omdat hij vorige ronde te beroerd was om de foutentabel aan te klikken en zich dus niet intereseert in het spel. Nu maakt ie ook nog een fout, dus dat is helemaal mooi
Dathan is de zesde :
omdat hij een vraag fout had en een heel vreemde stem uitbracht qua zwakste schakel omdat hij te lui was om even terug te lezen...
En dan de allerlaatste stem van de sterkste schakel van deze ronde... Swifty : De Zwakste Schakel vind ik
. Van de mensen die eens een foutje hebben gemaakt, vind ik hem het minst aanwezig in het spel, er het minst bij betrokken.
Dus we nemen afscheid van
en
is door het oog van de naald gekropen