30 Oktober 2011, de kandidaten hebben er weer een ronde opzitten, en er werd maarliefst 500 euro verdiend. Deze dag is ook erg speciaal omdat 1 van de kandidaten haar verjaardag viert, daarom is iedereen bijeen gekomen in de plaatselijke discotheek waar de muziek verzorgd wordt door DjDathan.
Onder het genot van de geweldige muziek van viert iedereen de verjaardag van Swifty, en vergeet men bijna dat er weer gestemd moet worden. En het beloofd erg spannend te worden !
Een voor een gaan de kandidaten eventjes van het feest weg om anoniem op de sterkste schakel te stemmen. En in willekeurige volgorde is dit de uitslag: Wie o wie gaat als sterkste schakel rechtstreeks door naar de kwartfinale en wint bovendien ook nog een extraatje ?
De sterkste schakel is Lukie4, hij is de enige naast mezelf die alles goed heeft en ik gun het hem natuurlijk !
Mijn stem voor de sterkste schakel gaat deze keer dan naar Lukie4, omdat D*N m de vorige ronde al kreeg
Nog steeds geen enkele fout gemaakt... En ook nog eens alles snel geantwoord, daarom is Lukie4 ditmaal de sterkste schakel!
Sterkste schakel is D*N. Hij is zoooooooooooo slim.
Mijn stem voor de Sterkste Schakel gaat naar Lukie, moeilijkere vragen.
Lukie4 is dus de eerste kwartfinalist ! Gefeliciteerd, maar wie moet er naar huis zometeen ?