Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Stom, stom, stom... Ik had niet gedacht dat NextGP ook een vrijstelling had... Na ja, jammer, maar helaas. Veel succes nog met de verdere vragen!
en ik heb nog zo zitten twijfelen of ik nou op ldh op nextgp zou stemmen .Jammer Ldhmolletje .
Ik had ook puur gegkot dat samen met mij nog 2 personen op NextGp zouden gaan stemmen, aangezien ik ervan uitging dat als de volgende ronde niemand gek ging doen ik op die (in mijn ogen) moeilijke vraag van Rene van der Gijp zou worden afgerekend... Maar helaas! Maar ach, ik ben tevreden, aangezien ik een stuk verder ben gekomen dan mijn vorige deelname aan de Zwakste Schakel! Hopelijk bij een volgend spel kom ik dan nog verder!
jah een interessant schema vind ik dit
ohw grapje... Ik ben nog helemaal de officiele sterkste schakel vergeten te vermelden Maar dit was dus LdHmolletje deze ronde omdat hij zijn vragen voor het meeste geld heeft beantwoord.
oh maar dat noteer ik niet omdat hij ook de zwakste is en dat past niet in mn schema. Net als dat in de eerste ronde NextGP de sterkste is volgens jou en ook volgens de stemmen .
maar waarom heeft ldh die vrijstelling dan niet ingezet Het was toch wel duidelijk dat hij mogelijk veel stemmen zou krijgen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
949 gasten en 6 vaste bezoekers