Deel 3 :
Weet je wie ook nog in de stad is vraagt Jann dan opeens ? Nou ? vraagt D*N. Tdietz en LdHmolletje ! Ze zijn samen naar de amstel gold race wezen kijken deze middag ! Zullen we even naar het stadspark gaan om ze te ontmoeten? Natuurlijk vinden D*N en Nieky dit prima, dus even later zitten ze met zijn vijven in het park. Nieky klaagt wat over zijn knie, hij is gaan fietsen en heeft sindsdien erg veel last. Ach, ik heb er nu al jaren last van verzucht LdHmolletje, en ook D*N heeft er iets aan toe te voegen. Ik heb het idee dat ze er nooit zijn geweest. Tdietz ,Jann en Nieky voelen zich daarintegen wel erg fit en Nieky is eigenwijs, en besluiten een wedstrijdje te gaan rennen. Maar de supersporteve Tdietz wint dat op zijn sloffen. Als Jann en Nieky erbij komen gaan ze lekker discussieren over de wedstrijd. Tdietz is erg content met zijn tijd, en Jann en Nieky zijn vrij nuchter. ‘ Tdietz : ‘ Ik heb toch zeker een halve minuut van mijn record afgelopen’. Jann :’ achja, wat maakt het mij uit we zijn er weer bij , en nu kunnen we gezellig op stap gaan ! Nieky kan toch iets minder tegen zijn verlies, als LdHmolletje later een grap maakt kan hij er niet om lachen. Jann vraagt wat er aan de hand is, ‘ meer nog dan ik eigenlijk toegeven wil zegt Nieky. Maar het komt wel weer goed hoor, zeker als we dadelijk een feestje gaan bouwen in de kroeg . Tdietz geeft daar het eerste rondje, D*N de tweede, LdHmolletje de derde, Nieky de vierde en Jann de vijfde, en ze gaan vrolijk door. Lukie komt dan opeens opdagen in de kroeg samen met Swifty, en vind dat Jann, D*N, Nieky en Tdietz een beetje teveel gedronken hebben. Jullie zijn ook veel te snel rondjes gaan geven zegt Lukie. D*N slaat dan een hoop onzin uit. Ik ga de sterkste schakel winnen roept hij! Nieky corrigeert hem door te zeggen dat het de zwakste schakel is, achja het is gewoon die leipe mocro flavour zegt D*N. Dan valt het oog van Tdietz op de schoenen van LdHmolletje. ‘ Waar heb je die vandaan, want die waren snel foetsie in de winkel ! Ik heb geen idee zegt LdHmolletje, vast toeval, heb ik de mijne snel gekocht dan ? Ja ! roept Tdietz. Ze waren al binnen een week uitverkocht . Het feestje gaat nog vrolijk door tot in de late uurtjes, er wordt nog flink gelachen om uitspraken van D*N , grappige opmerkingen van Jann en de droge opmerkingen van Lukie. Het hoogtepunt was toen D*N zei : Ik heb nog nooit een vrouw gezien die op krukken liep en ook nog op hakken liep, dat zou pas een afgrijselijk gezicht zijn toch ? Jann is het met hem eens. ‘ als mijn moeder zoiets doet, dan reis ik nooit meer dat hele eind’. Nieky heeft inmiddels een leuk meisje aan de haak geslagen natuurlijk, haar naam is Laura zegt hij tegen de rest en samen lachen ze de hele avond, en maken er een topfeestje van !