Zo na een lange dag eindelijk thuis.
Allereerst: Lukie van harte gefeliciteerd met je overwinning, goed gespeeld!
En D*N, je bent ver gekomen, nu nog steeds iemand die nooit wint, maar jouw eerste overwinning komt er nog wel
Nieky, jij bedankt voor het organiseren, presenteren en beantwoorden van de vragen van deelnemers die niet meer in het spel zaten (Waaronder ik die nog wel eens een antwoordje wilde PM'en) en dat je reageerde maakte als afvaller het volgen van het spel nog steeds erg leuk, goed gedaan man!
Aan mijn andere medekandidaten die ik nog niet heb aangesproken: ook jullie bedankt voor het meespelen, helaas lag ik er vroeg uit, maar desondanks was het ook door jullie erg leuk/spannend om het spel te blijven volgen als afvaller.
Wat betreft DZS 5, het liefste zie ik mezelf als kandidaat, en om 2 spellen achtereen voor te bereiden en te presenteren wordt lastig. Ik denk dat ik daar in de periode vanaf januari tot de zomer weinig tijd voor heb. Morgen ga ik verder met de uitwerking van ik hou van holland, en ik verwacht dat we tussen de 20e en de 27e ergens gaan beginnen. Maar omdat ik me graag wil revancheren/verbeteren hoop ik wel als deelnemer terug te keren in DZS 5