Daar zijn 2 presentatoren voor
Boeren, burgers en buitenlui. Wie van onze deelnemers wordt onverwacht toch naar huis gestuurd? Swifty en MM hoeven zich hierover niet druk te maken. Het woord is aan de kandidaten.
Daisy: Deze is (helaas) niet zo moeilijk,
D*n heeft al 2 fouten gemaakt en de rest 1 of 0, dus ik kies voor hem.
Fabiann:(nogmaals)
Molcrazy, omdat ik de vraag van Roflmonster over de Generaliteitslanden ook fout zou hebben gehad en ik de vragen van Molcrazy tot nu toe makkelijker vond.
Swifty: Tja, ik blijf toch op
D*N stemmen, ik heb geen reden om mijn stem te wijzigen, spijtig voor hem dat er nog een stemronde is...
D*N: blablabla mijn stem blijft gewoon staan blablabla (
Molcrazy)
Molcrazy: In de Zwakste Schakel draait het om feiten en niet om triviale zaken zoals tijd. Een vraag oplossen in 5 minuten is niet beter dan een vraag oplossen in 5 uur. 'Het spel ophouden' omdat iemand trager dan een ander een vraag oplost, is natuurlijk een drogreden want sommige mensen kunnen niet constant online zijn en zoals net gezegd draait het niet om de tijd maar wel om het feit of vragen goed beantwoord worden. De persoon die tot nu toe daadwerkelijk de zwakste schakel is omdat hij de meeste vragen fout beantwoord heeft, is
D*N. Mijn stem gaat dus naar hem.
MV22: Dit zag ik niet aankomen.. maar goed in deze extra ronde ga ik dan over het hele spel tot nu toe een zwakste schakel aanwijzen. Voor mij is dat
Molcrazy omdat zijn vraag over Emily Sandee niet de moeilijkste was, sorry
NextGP: Mijn stem gaat naar
, omdat hij twee fouten had in de vorige ronde.
MM: Deze keer wel
Lukie4: Mijn stem gaat naar
, heeft hij iets meer tijd voor de piramides van Gizeh (en hij is gewoon de zwakste schakel tot nu toe)
Lucy: Mijn stem is hetzelfde als vorige keer,
om dezelfde reden: meeste fouten...
LdHmolletje: Helaas,
, maar jij bent de tweede zwakste schakel. Om iemand af te rekenen dat 'ie Emile Sandee niet kent? En daarbij natuurlijk ook je niet foutloze eerdere ronde...
Jammer,
jij bent de zwakste schakel. Tot ziens.