Beste schakels en kijkers, welkom bij alweer het slot van de derde ronde, waarbij een vierde deelnemers ons zal verlaten. Iedereen kan eruit geschopt worden, behalve de sterkste schakel. Maar wie werd dit privilege gegund? We gaan het horen van de kandidaten zelf.
Lucy 3a raspoetin was heel lastig
Mijn sterkste schakel vind ik weer moeilijk, ik stem op
Mollenvanger, omdat hij deze keer een in mijn ogen moeilijkere vraag had dan de meesten, en verder (opnieuw) omdat er iemand gekozen moet worden.
Mijn sterkste stem gaat naar
Daisy, omdat ze redelijk moeilijke vragen hadden en vooral die voetbalvraag vond ik knap gevonden.
Lucy-3a, omdat zij tot nu toe het meeste geld heeft verdiend, te weten 490 euro.
Ik heb lang getwijfeld tussen Lucy en MV, maar aangezien ik de vorige keer al Lucy koos, kies ik deze keer voor
mollenvanger22 als sterkste schakel. Hij had best lastige vragen deze ronde en tot nu toe heeft ie alles goed.
Ik heb gekeken naar de mensen die momenteel nog foutloos zijn, en daar gekozen voor
Daisy.
Ik zeg
. Vorige ronde deed ze heel koelbloedig de €1000 vraag en ze is nog steeds foutloos
De sterkste schakel was een stuk moeilijker. Maar uiteindelijk is de keuze gevallen op
. De vraag met antwoord rikken was werkelijk een onmogelijke vraag...
Als sterkste, dit vind ik altijd zo moeilijk, ik stem op
.
De sterkste is
, vanwege het Rikken.
Dus..
alweer een gelijkspel. Daarom kijken we naar het aantal goed beantwoorde vragen, maar ook daar komen we op een gelijkspel uit. Als we vervolgens weer naar de hoogte van het gebankte geld kijken, en in de lijn van de vorige uitslag verdergaan (waarbij Lucy's 1000 euro niet als banken werd gezien), moeten we constateren dat Mollenvanger in ronde 2.2 100 euro gebankt heeft en hij dus de sterkste schakel is. Gefeliciteerd!