Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Jammer, jammer, het paste wel... (en het was volgens internet ook nog eens juist...) Maar goed, de uitdrukking 'iemand op dreef helpen' kende ik dus nog niet. Zo leer je weer wat bij!Iedereen verder heel veel succes!
Vragen 1. Poreuze kunststof die gemaakt wordt bij het maken van bloemstukken2. Zie plaatje A3. Hachee bestaat voornamelijk uit runderlappen en ……4. Drugs-surrogaat5. Lady Di was haar bijnaam6. Signaal bij de keuze voor een nieuwe paus7. Dolfje-Loup Garou – Volle maan8. Een shopaholic doet dit veel te veel9. Zie plaatje B10. Panama – Suez – Juliana11. Hoofdplaats van de gemeente Westland, bekend van de glastuinbouw12. Literatuur : Louis Couperus’ debuutroman13. Aantal velden op een schaakbord14. If you …… me up i’ll never stop ( rolling stones )15. Barnett – Paul – Randy16. Iemand op ….. helpen17. Zijn ogen …..18. Huidige naam van Siam19. Draagt Obelix op zijn rug20. Zijn …. Schoot vol21. Als geen …… (Borsato )22. Literatuur : De naam van de roos23. Zie foto C24. Benaming voor bekroond kunstenaar25. De eerste divisie in Nederlands voetbal is de eerste …. In Belgisch voetbal26. Landgoed – Villa – Italiaanse FamiliePlaatjesABCFilipine :
MuziekIn de clip van welk nummer van Radiohead komt een bruiloft van uilen voor?
Weet je zeker dat ik moet zoeken naar een nummer met uilen en niet naar een nummer met katten?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
895 gasten en 10 vaste bezoekers