Zwakste schakelDaisy : Voor de zwakste schakel biedt deze ronde geen uitkomst, aangezien iedereen foutloos was, dus heb ik geen andere keuze dan te gaan voor degene die tot nu toe de meeste fouten heeft gemaakt en dat is
Swifty.
Lucy : Zwakste schakel is
Swifty, omdat ze enige is met 2 fouten.
Fabiann : Zwakste schakel:
Mollenvanger22, omdat hij het traagst was met de puzzel.
Swifty : Vanwege een foutloze ronde kijk ik nu terug naar fouten die in het begin zijn gemaakt. En daarom gaat mijn stem voor zwakste schakel naar
Fabiann, de enige van de spelers die in de eerste ronde een fout maakte die er nu nog in zit.
NextGP : Mijn stem voor de Zwakste Schakel gaat naar
Swifty, met twee foute antwoorden
Mollenvanger : Iedereen was zowel in de puzzel als deze ronde foutloos, chapeau Duimen omhoog! Dan ga ik dus kijken naar het totaal aantal gemaakte fouten. Bij de vorige ronde met de keuze tussen Lukie en Swifty kwam ze nog weg met haar 2 fouten.
Het is gezien mijn sterkste schakel stem heel dubbel (en als je niet eruit vliegt dan heb je die iig mooi meegenomen), maar omdat ze in het over hele spel genomen de meeste fouten heeft gemaakt gaat mijn stem naar
Swifty, sorry!
Daarmee is het ondanks 2 goede wiskundeantwoorden over voor Swifty. Bedankt voor het meedoen, maar je bent de zwakste schakel. Tot ziens.