Dat oortje vond ik eigenlijk wat ver gaan. De regie bepaalde dus wat hij moest doen en niet hijzelf. Trouwens ik vond dat wel erg riskant, want 't was best wel duidelijk te zien. Nu ga je niet zo snel in iemands oren zitten te kijken, maar toch.
Vond ik ook wel geinig zo'n oortje. Vooral ook die tip van Michiel: Kies de verkeerde wijn, ik herhaal: kies de verkeerde wijn!
Stel je voor dat hij die tip niet kreeg!
De meeste verborgen hints hadden we hier dus al te pakken. Ik vond die drie verwijzingen naar bijbelversen wel wat ver gezocht, maar blijkbaar waren ze toch op te sporen want dat hebben sommigen hier gedaan. Vooral de hint met de petten van Marc vond ik erg leuk gevonden.
Ja dat hij iedere keer weer een andere pet op had had ons allen toch moeten opvallen, maar niemand had het ontdekt geloof ik... En idd, die verzen waren (behalve die letters die opgelicht bleven) waren wel erg lastig te vinden...
Ik wilde Stijn bijna als een 'gemenerik' bestempelen omdat hij, zo blijkt nu, Shadia helemaal verward had waardoor ze afviel, terwijl ze eik de goede mol had. Maarja, iedereen toch 2.000 euro gunnen is toch wel genereus...
Mooie serie, maar wel jammer van deze serie vond ik alle 'nep'-mollen. Inge die ook zegt dat dat erbij hoort, ben ik niet mee eens. Dat doet het programma geen goed, je kan zo als kijker niet normaal een mol zoeken...
Maar hopelijk zitten er in de NL'se mol ook zoveel hints als in de belgische!