Ik heb de introfilmpjes bekeken met het idee om de eerste indruk te laten bepalen wie voor mij de Mol was. Dat gevoel kreeg ik a la minute bij Chandrika.
Dat lefgozerige provocerende vragen stellen kan natuurlijk ook molgedrag zijn. Het viel me namelijk op dat in de interviews meerdere keren gezged werd dat mensen zouden gaan letten op onopvallend gedrag, op subtiel mollen. Reden voor de makers om de mol niet onopvallend te houden wellicht?
In Belgie zat ik overigens op Shadia, dus uhm, ik zou mij niet direct vertrouwen enneh ik heb op internet deze site gevonden:
http://www.namaste.nl/html/chandr_1.HTMChandrika is schijnbaar zeep! And I quote: "Een unieke eigenschap van CHANDRIKA zeep is dat het zijn diepreinigende werking behoudt bij hard water. CHANDRIKA zeep houdt de huid gezond, glad en soepel en de geur is zacht en aangenaam."
Als Chandrika zeep is, is ze als kandidate wellicht brandschoon? Moeten we verdorie op zoek naar een andere Mol!
Elders op het web gevonden: "De president van Sri Lanka is mevrouw Chandrika Bandaranaike." Misschien verklaring voor het feit dat ze bovend e partijen lijkt te staan. What's in a name?