Ron zei dat hij echt geen leugens kon verspreiden. Misschien gelogen?
Misschien wel, maar omdat dit topic over Chandrika gaat:
Ik vond Chandrika weer erg passief. Waar de andere kandidaten (vooral de korte lontjes René en Elise
) zich wel op 1 of andere manier profileerden, leunde Chan achterover en wachtte af. In de bus heeft ze helemaal niets bijgedragen, je hoorde haar alleen af en toe meepraten als er over een antwoord werd gediscussieerd.
Heel duidelijk vond ik dat ook tijdens de auto-puzzelopdracht: Chandrika zat in het hokje (het zicht op de monitor te blokkeren volgens René die daarover volgens eigen zeggen behoorlijk van over de ... was). Er was een duidelijk shot van, ik geloof toen de opdracht al tegen het einde liep, waarbij ze een beetje voor zich heen aan het staren was. Lijkt me niet echt wenselijk tijdens een opdracht die maar een half uur duurt!
Ze laat in ieder geval nooit het achterste van haar tong zien. Let maar op: na iedere opdracht, ook als er veel geld verloren is, staat ze te lachen (en in de biecht zegt ze nog even dat ze echt héél erg baalde dat het niet gelukt was!).
Als ik terugkijk en me afvraag hoe Chan in de finale is terechtgekomen: wat mij betreft niet door constructieve bijdragen, maar meer door zich zo onopvallend mogelijk op de achtergrond te houden. Ze zal in ieder geval nooit het voortouw nemen.
Bijvoorbeeld hint 6 op wieisedmol.nl:
Chandrika vindt dat ze van René te weing informatie heeft gekregen om een goed verhaal te verzinnen.
Je kunt wel afwachten tot je het krijgt, maar je kunt je ook proberen te verplaatsen in Elise, je afvragen wat Elise zou willen weten en René net zo lang uithoren tot je het gevoel hebt dat je zijn verhaal goed kunt vertellen!
Beetje laat, maar Chandrika is nu definitief mijn mol.