Auteur Topic: Chandrika is (niet) de mol!  (gelezen 55833 keer)

Offline ReneB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 8-05-2003, 20:58:17 »
René rijdt in de bak van M naar O naar L naar C. DE M-O-L heeft iedereen gezien en zou te opzichtig naar René verwijzen. Nog daar gelaten dat hij per sé dan gaat rijden wat niet voor de hand ligt met de rijervaringen van Elise en Chandrika.

Maar zou MOLC naar Chandrika verwijzen?

« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 13:34:07 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 8-05-2003, 21:07:28 »
"Witte bonen in tomatensaus" wordt toch gebruik in of als uitdrukking?

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 9-05-2003, 13:41:31 »
Ik begin me zorgen te maken over mezelf, maar ik kom iedere keer weer in dit deel vh forum. Ik ben nog zoekende naar een (nieuwe) mol, dus ik heb eerder 5 (!) als 1 verdachte...

Vandaag vielen mij twee momenten op in herhaling. René komt de stal in rennen voor overleg met nog een kwartier tijd. Iemand moet het paard gaan zadelen e.d. en de rest moet de stallen verder uitmesten. na wat heen en weer gepraat is het Chandrika die de beslissing neemt dat René maar mote gaan rijden.

Het tweede is een foutje dat ikzelf maakte in het "René-forum". De goede antwoorden voor het aantal treden en de leeftijd van Alex zijn omstreden of is men niet zeker. In de fabriek zelf wordt 153 en 33 aangehouden, wat tot de juiste 42 leidt.

Bij de auto echter meldt Ferdi dat het er 152 zijn. Ron zegt stellig dat het er 154 zijn. Hierop komt Chandrika met 32, waardoor er wederom op 42 wordt uitgekomen. Twee fouten (in ieder geval wijzigingen) die elkaar opheffen is wel erg veel toeval.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #143 Gepost op: 9-05-2003, 13:44:05 »
"Witte bonen in tomatensaus" wordt toch gebruik in of als uitdrukking?

Nee ;)

Chandrika zit mij nog steeds niet helemaal lekker ook. Nog steeds nog niet zo erg dat ik denk dat ze Mol is, maar de dingen die jij net weer noemt zijn mij ook opgevallen en ik betrap mezelf erop dat ik dingen zoek die haar als Mol zouden kunnen aanwijzen.

Ma how, zeg!

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 10-05-2003, 17:20:08 »
Delft is naast de stad in ZH ook een eiland dat tot Sri Lanka behoort. (Google: "Delft Island").

Gevonden: Klein eilandje in het uiterste NoordWESTEN van Sri Lanka in de Palk Strait (zeestraat tussen S.L. en India), met plaatsen Maveliturai en Periyaturai. Onderdeel van Jaffna District.

Maanlicht...
President Sri Lanka...
Dierenorganisatie in buitenland...

« Laatst bewerkt op: 10-05-2003, 18:04:47 door ReneB »

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 11-05-2003, 11:17:57 »
Djeezus, wat speelt die Chandrika slech toneel. Bij de excecutie die blik van 'he, ik mag gelukkig nog door', sorry Chan maar dat is wel heel erg nep. En liegen is ook niet haar beste kans (hoewel Ron haar weinig info had gegeven).

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #146 Gepost op: 11-05-2003, 12:21:35 »
Djeezus, wat speelt die Chandrika slech toneel. Bij de excecutie die blik van 'he, ik mag gelukkig nog door', sorry Chan maar dat is wel heel erg nep. En liegen is ook niet haar beste kans (hoewel Ron haar weinig info had gegeven).

Helemaal waar , maar misschien is een slechte leugenaar wel een goede mol.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 11-05-2003, 12:26:45 »
Kleine correctie: Het was niet Ron die de info gaf maar Rene ;)

Ma how, zeg!

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 11-05-2003, 14:35:26 »
Of ze speelt dat ze echt zo slecht is in liegen. (Beetje vreemde zin maar ja). Want hoe zij liegt is wel heel knap, volgens mij liegt mijn neefje nog beter als hij zegt dat hij geen koekje heeft gejat. Verder zei Angela 'je kunt natuurlijk ook liegen over dat je niet kunt liegen'. Ron zei dat hij echt geen leugens kon verspreiden. Misschien gelogen?

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 11-05-2003, 15:38:57 »
Ron zei dat hij echt geen leugens kon verspreiden. Misschien gelogen?

Misschien wel, maar omdat dit topic over Chandrika gaat:

Ik vond Chandrika weer erg passief. Waar de andere kandidaten (vooral de korte lontjes René en Elise  ;D) zich wel op 1 of andere manier profileerden, leunde Chan achterover en wachtte af. In de bus heeft ze helemaal niets bijgedragen, je hoorde haar alleen af en toe meepraten als er over een antwoord werd gediscussieerd.

Heel duidelijk vond ik dat ook tijdens de auto-puzzelopdracht: Chandrika zat in het hokje (het zicht op de monitor te blokkeren volgens René die daarover volgens eigen zeggen behoorlijk van over de ... was). Er was een duidelijk shot van, ik geloof toen de opdracht al tegen het einde liep, waarbij ze een beetje voor zich heen aan het staren was. Lijkt me niet echt wenselijk tijdens een opdracht die maar een half uur duurt!  ::)

Ze laat in ieder geval nooit het achterste van haar tong zien. Let maar op: na iedere opdracht, ook als er veel geld verloren is, staat ze te lachen (en in de biecht zegt ze nog even dat ze echt héél erg baalde dat het niet gelukt was!).

Als ik terugkijk en me afvraag hoe Chan in de finale is terechtgekomen: wat mij betreft niet door constructieve bijdragen, maar meer door zich zo onopvallend mogelijk op de achtergrond te houden. Ze zal in ieder geval nooit het voortouw nemen.

Bijvoorbeeld hint 6 op wieisedmol.nl:
Chandrika vindt dat ze van René te weing informatie heeft gekregen om een goed verhaal te verzinnen.

Je kunt wel afwachten tot je het krijgt, maar je kunt je ook proberen te verplaatsen in Elise, je afvragen wat Elise zou willen weten en René net zo lang uithoren tot je het gevoel hebt dat je zijn verhaal goed kunt vertellen!

Beetje laat, maar Chandrika is nu definitief mijn mol.  >:(

Offline Tetra

• Forumlid
  • Aangenaam, Petra.
« Reactie #150 Gepost op: 11-05-2003, 16:57:32 »
zij wist alleen zelf niet welke aanwijzingen elise zou krijgen over hun opdrachten, en daardoor kon ze ook niet weten dat ze bij rene moest drammen om te weten wat bijv. de derde kleur van het team was. En bij het ijshockey was er erg weinig te vertellen, volgensmij. Wat dat betreft denk ik dat René het beste zijn ware verhaal had kunnen vertellen.

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 12-05-2003, 01:35:32 »
zij wist alleen zelf niet welke aanwijzingen elise zou krijgen over hun opdrachten, en daardoor kon ze ook niet weten dat ze bij rene moest drammen om te weten wat bijv. de derde kleur van het team was. En bij het ijshockey was er erg weinig te vertellen, volgensmij. Wat dat betreft denk ik dat René het beste zijn ware verhaal had kunnen vertellen.

Nee, snap ik (dat ze -als ze de mol niet was- niet had kunnen weten over welke informatie Elise beschikte)... ik bedoelde meer dat het wel heel makkelijk is om achteraf de aandacht naar René te verleggen door te beweren dat hij te weinig informatie heeft gegeven.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #152 Gepost op: 12-05-2003, 06:52:53 »
Schrap Chandrika maar.
Ferdi is weg...

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline JohnBe

• Forumlid
  • -=:: JohnBe ::=-
« Reactie #153 Gepost op: 13-05-2003, 07:53:04 »
In afl. 9 komt in beeld de tekst "Wie is de Mol" direct gevolgd met fade-in/out het gezicht van Chandrika.

Is dit een aanwijzig net zoals in Belgische Mol ???

Geert gaat winnen

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 14-05-2003, 14:04:26 »
Bah, alhoewel ik vrij zeker ben van Ron als de Mol, blijft Chandrika me dwars zitten hoor  ::)

't Zal me niks verbazen als Chandrika uiteindelijk de Mol blijkt te zijn.  :-\

Ma how, zeg!

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 14-05-2003, 21:43:49 »
Nah, toch niet :D

Ze heeft bijna er niet voor gezorgd dat er geld uit de pot kwam. Ze wint en is niet de Mol.

Ma how, zeg!

Offline Glow

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 15-05-2003, 02:50:26 »
jullie zullen allemaal zien  ;D

So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #157 Gepost op: 15-05-2003, 14:42:22 »
Ik heb nog eens wat afleveringen herbekeken en Chandrika als mol laat me toch niet helemaal los.
't zou allemaal nog best wel kunnen. (maar ik blijf toch bij ron...)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 17-05-2003, 11:17:02 »
Even een aanvulling over chandrika in het bus-spel, nadat ik vrijdag de herhaling keek viel mij op dat alles wat ze zegt fout is. Bij de huisnummers roept ze als eerste tien en gaat daarna snel mee met 19, bij het woorden zoeken, waar elise de goede oplossing heeft, roept ze dat ze toch iets anders denkt, en zo gaat het de hele tijd  door... Is dat ook iemand anders opgevallen???
Ja, dit soort dingen doet ze eigenlijk al de hele serie (achteruitleunen en afwachten).

(mede)daarom is Chandrika de mol  ;D

Offline Glow

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 17-05-2003, 11:52:02 »
Plus dat elise echt bijna alles goed had, en ron de allerlaatste vraag (als ze die fout hadden gehad hadden ze sowieso 5000 euro verloren). En rene is helemaal niet de mol. Deze opdracht was voor mij heel belangrijk voor het wel of niet houden van chandrika als mol....

So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S