Auteur Topic: Chandrika is (niet) de mol!  (gelezen 55835 keer)

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 18-05-2003, 17:27:58 »
Het zal wel al vaker zijn gezegd, maar in mijn ogen kan Chandrika nooooooit de mol zijn (om de bekende reden).

Wel vreemd dat dan uitgerekend Elise (ondanks het pact met de vertrekkende Ferdi) op Chandrika stemt.
Misschien ging ze toch twijfelen, omdat ferdi had gezegd dat iedereen op Chandrika stemde behalve Ron.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 18-05-2003, 17:33:24 »
Misschien ging ze toch twijfelen, omdat ferdi had gezegd dat iedereen op Chandrika stemde behalve Ron.

ja maar zijzelf stemt toch niet Chandrika en blijft erin. Dát vergeet ze toch niet?

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 18-05-2003, 17:49:11 »
ja maar zijzelf stemt toch niet Chandrika en blijft erin. Dát vergeet ze toch niet?
Ik weet het ook niet, maar Ferdi stemde wel op Chandrika ook nadat Patries eruit vloog.
En Rene vloog eruit nadat hij op Elise stemde.

Er is dus nog vanalles mogelijk, behalve als er iemand de mol is (Ron) waar nog maar weinig echt op stemden, dan is het gewoon een kwestei van geluk dat je door bent.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 18-05-2003, 18:02:56 »
Ik weet het ook niet, maar Ferdi stemde wel op Chandrika ook nadat Patries eruit vloog.
En Rene vloog eruit nadat hij op Elise stemde.

Er is dus nog vanalles mogelijk, behalve als er iemand de mol is (Ron) waar nog maar weinig echt op stemden, dan is het gewoon een kwestei van geluk dat je door bent.

Ferdi geloofde heilig dat iedereen Chandrika stemde, denk maar aan zijn interview op schiphol. Toen René eruit vloog stemde wel iedereen Elise, Chandrika bevestigd dat nog een keer door deze aflevering te zeggen dat ze veranderd is van mol en nu op Ron stemt. Ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal nep is. Hoe moet je anders tot de juiste mol komen?

Offline Orientalred

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
« Reactie #184 Gepost op: 18-05-2003, 21:17:17 »
En tóch is Chandrika WEL de mol!

In de gevangenis-opdracht van gister had Chandrika een sleutelpositie. Zij was de enige die met de twee anderen contact kon maken. Het had dus veel met de slimheid en doorzettingsvermogen van Ron en Elise te maken die Chandrika moesten sturen en ondervragen. En ja, communicatie is bij zon opdracht het belangrijkste. Ze heeft ook errug veel tijdgerekt.

Denk ik...  ???

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline thie

• Forumlid
  • Mollenstreek? Nou...
« Reactie #185 Gepost op: 18-05-2003, 21:32:37 »
En tóch is Chandrika WEL de mol!

In de gevangenis-opdracht van gister had Chandrika een sleutelpositie. Zij was de enige die met de twee anderen contact kon maken. Het had dus veel met de slimheid en doorzettingsvermogen van Ron en Elise te maken die Chandrika moesten sturen en ondervragen. En ja, communicatie is bij zon opdracht het belangrijkste. Ze heeft ook errug veel tijdgerekt.
Ja, en de opdracht die Chandrika zo gemakkelijk kon laten mislukken (had ze nu niet 50 seconden langer gebarentaal kunnen produceren?) is nog gelukt ook... Weer een aanwijzing Chandrika  de mol NIET is ???

E.Thie Phone Mole

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #186 Gepost op: 18-05-2003, 21:46:02 »
Ja, en de opdracht die Chandrika zo gemakkelijk kon laten mislukken (had ze nu niet 50 seconden langer gebarentaal kunnen produceren?) is nog gelukt ook... Weer een aanwijzing Chandrika  de mol NIET is ???

Dat weet ze ook niet van te voren natuurlijk. Elise en zij hadden pas na ruim een half uur door dat ze contact met elkaar konden maken.

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 19-05-2003, 00:56:24 »
...In de gevangenis-opdracht van gister had Chandrika een sleutelpositie. Zij was de enige die met de twee anderen contact kon maken. Het had dus veel met de slimheid en doorzettingsvermogen van Ron en Elise te maken die Chandrika moesten sturen en ondervragen. En ja, communicatie is bij zon opdracht het belangrijkste. Ze heeft ook errug veel tijdgerekt...

Iedereen heeft een crusiale rol. Als er één verzaakt, dan faalt de opdracht. Ga maar na: Elise projecteert (met de afstandbediening) de letters op de muur. Ron leest deze (verrekijker) en geeft deze door aan Chandrika middels de walky talky. Chandrika geeft de letter door aan Elise middels de beeldverbinding. Elise speelt een deuntje dat via geluidsapparatuur voor Chandrika hoorbaar is. Chandrika meldt de naam van het liedje aan Ron die zijn deur kan openen. Daarna moet Ron Chandrika bevrijden en samen Elise.

Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline frenske

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 19-05-2003, 20:40:33 »
Mischien is Chandrika wel gewoon de mol omdat ze op TV het minst verdacht wordt gemaakt, mijn mol blijft ze vanaf het begin, maar waarom??? ???

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 20-05-2003, 09:09:57 »
Vanmiddag aflevering 1 nog eens bekeken. Als de groep bij de helicopter aankomt, dan heeft Chandrika een rode trui aan, een donker gele rugzak en een groene tas (handbagage), die hangt om haar schouders.

Zou dit onze Red, Gold en Green zijn?

Ik had hier al op gereageerd, maar nog eens. Ik heb die aflevering niet meer, ik geloof ReneB ook op zijn woord overigens. Alleen.. waar is die gele rugzak dan gebleven? En de groene tas? Want later loopt ze met een blauwe rugzak te sjouwen in de 1e opdracht.

Ma how, zeg!

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 20-05-2003, 11:28:37 »
Chandrika ging volgens Kerstin! (WIDM.nl) vroeger door het leven als Judith. Zie topic Achternaam Chandrika op WIDM.nl gestart door Wout_jr.

Dit overwegende zou je de hints 10 kunnen opvatten als de 10de letter, de J. Dit geldt dan ook voor de getallen 1144, 1027 en 28 die tot nu toe bijna alleen als 28 zijn beschouwd. Alhoewel er ook een topic voor 10 is geweest, meen ik.

Geen bewijs dat Chandrika de mol zou zijn; wel een link tussen hints en CHandrika.

Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 20-05-2003, 11:40:37 »
Ja dahaag.
Zo ver zou de avro niet gaan hoor! 't is veronica niet. Verder vind ik niet dat we zo ver moeten zoeken in de privelevens van de kandies.

Zometeen komen we erachter dat de kat van Ron Jikke heet, of nog beter Bowie  ;D
En dat Elise een buurvrouw heeft die Kate heet en de buurman vaart in de binnenvaart...

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 20-05-2003, 12:02:34 »

Maar de winaar.. ;)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #193 Gepost op: 20-05-2003, 12:02:40 »
Zometeen komen we erachter dat de kat van Ron Jikke heet, of nog beter Bowie  ;D

Ik dacht eigenlijk meer aan Leonardo.....(echt waar!)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #194 Gepost op: 20-05-2003, 22:40:21 »
Er zijn mensen die Chandrika wegstrepen als mol. Zou er toch maar mee uitkijken. Ze speelt de onnozele , maar is ze dat ook? Bovendien heeft Angela meerdere keren gezegd dat de mol een riskant spelletje speelt. Chandrika werd door zowat door iedereen verdacht, doordat ze graag liegt.De hint met dat achtergrond gejuig leidt ook naar chandrika. En het is bekend dat er dit jaar een heel ander type mol is dan vorig jaar. Ron als mol zou ik niet bijster interessant vinden, lijkt te veel op nico. Elise is al een stuk beter ,maar ik moet nog het meest lachen als het Chandrika blijkt te zijn .

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #195 Gepost op: 23-05-2003, 16:01:33 »
Ik merk dat er toch nog best wel een grote groep mensen die op Chandrika stemmen en ik sta wel open voor een discussie, maar 1 ding zit me dwars en dat is dat Ferdi eruit moest, terwijl hij op Chandrika zat. Dat is gewoon mijn struikelblok om Chandrika nog serieus te nemen als 'mol'. Kan een van de Chandrikanen een verklaring geven waarom Ferdi eruit vloog en waarom Chandrika dan alsnog de mol kan zijn? (en: ja, maar René stemde op Elise en die ging er ook uit is geen argument  :P )

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 23-05-2003, 17:53:34 »
(en: ja, maar René stemde op Elise en die ging er ook uit is geen argument  :P )
Rene stemde op Elise en hij ging eruit omdat Ron de mol is  ;D

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 23-05-2003, 18:03:32 »
Misschien kan Ferdi heeeeel goed liegen. En Patricia ook!
Toen ze in het restaurant zaten werd er toch gezegd dat de mol weinig hoefde te doen omdat iedereen aan het mollen was? ::)
Ik ga voor Ron maar het zou me niet verbazen als Chandrika de mol is.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 23-05-2003, 18:04:03 »
Patricia én Ferdi stemden Chandrika... bovendien kan ik nou ook niet echt zeggen dat veel geld uit de pot heeft gehaald. Al weet je natuurlijk nooit wat iemand achter de schermen heeft gedaan. Maar ze was gewoon niet echt op molse posities, daar waar veel geld op het spel stond. Geen enorme bedragen uit de pot zoals bij Ron of Elise... ze had daar niet eens echt invloed op toen dat gebeurde (lumberjack, paintball, lintjes, enz.)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #199 Gepost op: 23-05-2003, 20:00:08 »
Waar blijven de echte Chandrika-die hards en kabouter, wie probeer je te overtuigen: mij of jezelf?  :P