Uit wie de kandidaten kozen om te interviewen kun je denk ik niet zoveel concluderen. Het was duidelijk dat er 4 'paartjes' gevormd moesten worden en dat 1 persoon niet door meer mensen geinterviewd kon worden. Hoe de paren werden gevormd is niet verteld (misschien moesten ze hun 1e, 2e en 3e keus opgeven, of moesten ze het onderling uitvechten?), maar het is wel duidelijk dat niet iedereen per se met zijn/haar molverdachte heeft gesproken.
Aafke sprak dan wel met Elise (had haar 'gekozen'), maar daaruit concludeer ik echt niet dat ze ook op Elise gestemd heeft als mol. Vooral niet omdat ze absoluut niet geloofde dat het Ferdi's idee niet was geweest om voor de vrijstelling te gaan. Ik kreeg de indruk dat ze vermoedde dat Ferdi een slinks spelletje had gespeeld om Elise ervan te overtuigen het geld in te leveren, maar voor zover wij hebben gezien koos hij in eerste instantie toch duidelijk voor het geld. Als Elise daarmee accoord was gegaan, was de hele discussie over de vrijstelling er niet geweest.