Er heeft iemand bij geheime wens trouwen ingevuld bij zijn of haar inschijfformulier maar heeft dat niet toegegeven, wie o wie?
Volgens mij moest er op het formulier (waaruit een hoop bij de kandidatenbeschrijvingen op .nl staat) zowel geheime wens als droomberoep ingevuld worden. Is Ferdi inderdaad verdacht?
Ferdi:Ferdi droomt van een baan als uitvinder, maar zou ook graag zijn eigen huis ontwerpen en bouwen. Eerste droomberoep, tweede geheime wens? Dan was dat dus geen trouwen...
René en Aafke zijn volgens mij al getrouwd dus die hebben dat niet ingevuld.
Chandrika, Astrid en Ron zaten niet in deze opdracht maar kunnen er natuurlijk wel over gelogen hebben na afloop.
Van Chandrika staat er volgens mij een droomberoep bij de kddb en bij Astrid niks dus die kunnen gelogen hebben over het trouwen. Ron heeft als geheime wens schilderen in ierland, geen trouwen dus.
Patricia wil een etentje met ene Keitel (moeten we die niet eens gaan screenen op aanwijzingen?) en heeft dus niet gelogen over trouwen.
Blijft over Elise, die in een musical wil spelen, kan zowel droomberoep als geheime wens zijn maar ze was erg onopvallend in deze opdracht aanwezig, ze heeft hem kunnen saboteren.
Overgebleven verdachten van het liegen: Elise, Astrid, Chandrika en eventueel Ferdi.
Ik meende vernomen te hebben dat Angela vertelde in de voice over dat het laatste slotje cijfers waren van degenen die niet aanwezig waren, dus de drie bagagezoekers, Chandrika, Ron en Astrid.
Dat Ron wil schilderen in Ierland, is dat een gewone wens of een geheime wens? Bij Chandrika net zo...
Geheime wensen staan natuurlijk niet op internet, lijkt me
De laatste 3 vragen gingen over de afwezigen dus Chandrika, Astrid of Ron.
Ik wilde het nu wel eens echt goed weten en heb dus de video van de slotenopdracht nog eens goed bekeken. Ten eerste valt op dat het níet zeker is dat de laatste drie vragen over de afwezigen gaan. Aangezien niemand wil trouwen komen ze bij hen terecht en Elise zegt dat zowel zij als Chandrika mediteren (verwarring scheppen? lijkt er wel erg op). Elise zegt dat ze denkt dat de overige vragen over de afwezigen gaan en Aafke zegt in zo'n nagesprekje dat ze het stom vind dat ze er niet eerder achter kwamen dat die vragen over de afwezigen gingen. GEEN Voice-over van Angela dus!
Bij het trouwantwoord hebben ze volgens mij wel een hoop geprobeerd, vooral Ron en Chandrika waren daar de eerste mogelijkheden en ik acht de kans groot dat ze dat wel hebben geprobeerd. Elise geeft meteen aan dat ze zeker weet dat ze niet wilde trouwen (liegt de mol hier???) ze hebben in ieder geval een hoop geprobeerd maar niet Elise.
Nog even een reactie op dopey dat geheime wensen niet op internet staan... Ik weet het niet, ze stellen zo'n vraag in een vragenlijst (Ferdi geeft dat deze week in zijn filmpje ook aan) en dan weet je dat ze er iets mee gaan doen. Je allergeheimste wens schrijf je hier dus niet op. Geheim moet denk ik eerder gelezen worden als onmogelijk of als je je nou een keertje nergens voor zou schamen. En als ze de geheime wensen op tv laten zien kunnen ze ze ook op internet zetten.
O ja, als Elise liegt klopt meteen mijn andere theorie niet meer dat Elise nooit doet wat Angela de mol vertelt, Angela geeft als tip in het voorfilmpje van afl. 2 namelijk aan dat de mol moet liegen....