En dan vervolgens haar stemgedrag! Ze heeft een leuke dag met René gehad, gezellig, dansen, lachen... haar vertrouwen in Ron is beschaamd, als een boer die kiespijn heeft laat ze zich omarmen door hem...
En op wie stemt ze?? Op die lieve leuke René...
Valt me op dat ze vaak op de persoon stemt met wie ze die dag iets alleen gedaan heeft, ze wisselt steeds en toch zit ze er nog in, knap hoor..
inderdaad!
en daarom denk ik ook dat ze de mol is *nu ik astrid los heb moeten laten :-\*
ook over het feit dat 'de mol net moest doen of zijn neus bloedde' als het gaat om het bootje in het water, denk ik ook dat elise hier in een molpositie zou kunnen zitten...
ze zocht naar een aanwijzing in de hotelkamer op rare plaatsen, terwijl rene al snel de brief vind (die gewoon tegen de wand staat (in het zicht dus!)
je gaat toch eerst de kamer rondkijken op zichtbare plaatsen en DAN PAS ga je verder zoeken...
ze overlegt wel netjes met de andere groep op het eilandje of ze de brief open moeten maken.
maar bij de aanwijzingen die op de brief staan, doet ze er lang over *logisch, want de aanwijzing over de boot staat onderaan*
ferdy's reactie is ook zo van 'schiet op'.
en ik denk ook bij het neerschieten dat elise verdacht klungelig het open veld op ging... ze had net zo goed door de jagers neergeschoten kunnen worden (namen die expres afstand nu?)
en buiten dat ik haar reactie nep vond, vind ik het deste verdachter, dat elise nu niet op ron heeft gestemd, maar op rene!
en in het dagboek van de mol staat: 'Ik ben niet geraakt door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.'
Niet geraakt door de gebeurtenissen, maar misschien wel letterlijk geraakt.
en logisch dat de mol niet geraakt is door de gebeurtenissen. Er is een hele hoop geld weg.