Ik heb en vraagje over Elise uit aflevering 2, tijdens de opdracht waar ze zich uit de sloten moesten bevrijden. Aan het eind was nog een bord met 3 vragen, met o.a. de beruchte trouwwens. Elise komt vervolgens met het idee dat dit wel eens een bord zou kunnen zijn met zaken van de 3 afwezige mensen (ofwel Ron, Astrid en Chandrika). Maar is dit ook werkelijk zo? Is in de uitzending gezegd dat deze vragen bij Astrid Chandrika en Ron horen. Zo niet, zou het wel eens een mollenstreek kunnen zijn, misschien wil Elise wel graag trouwen.
(Als het wel zo was, heb ik niks gezegd )
Wat leuk dat je het vraagt, ik heb na die aflevering namelijk een vergelijking gemaakt met kandidatenbeschrijvingen en wensen en ben tot de conclusie gekomen dat Elise een hele goede kans heeft te hebben gelogen over het trouwen. Ik plak het berichtje hieronder nog een keertje (ik heb er toen erg mijn best op gedaan)
Er heeft iemand bij geheime wens trouwen ingevuld bij zijn of haar inschijfformulier maar heeft dat niet toegegeven, wie o wie?
Volgens mij moest er op het formulier (waaruit een hoop bij de kandidatenbeschrijvingen op .nl staat) zowel geheime wens als droomberoep ingevuld worden. Is Ferdi inderdaad verdacht?
Ferdi:Ferdi droomt van een baan als uitvinder, maar zou ook graag zijn eigen huis ontwerpen en bouwen. Eerste droomberoep, tweede geheime wens? Dan was dat dus geen trouwen...
René en Aafke zijn volgens mij al getrouwd dus die hebben dat niet ingevuld.
Chandrika, Astrid en Ron zaten niet in deze opdracht maar kunnen er natuurlijk wel over gelogen hebben na afloop.
Van Chandrika staat er volgens mij een droomberoep bij de kddb en bij Astrid niks dus die kunnen gelogen hebben over het trouwen. Ron heeft als geheime wens schilderen in ierland, geen trouwen dus.
Patricia wil een etentje met ene Keitel (moeten we die niet eens gaan screenen op aanwijzingen?) en heeft dus niet gelogen over trouwen.
Blijft over Elise, die in een musical wil spelen, kan zowel droomberoep als geheime wens zijn maar ze was erg onopvallend in deze opdracht aanwezig, ze heeft hem kunnen saboteren.
Overgebleven verdachten van het liegen: Elise, Astrid, Chandrika en eventueel Ferdi.