Ik zit al vanaf aflevering 3 op Elise als mol. Maar iets brengt me aan het twijfelen. Elise vindt het muziekboekje wel erg laat wordt hier gezegd op het forum. Maar als mol zijnde had je het boekje helemaal niet hoeven vinden en zo het liedje van Vader Jacob niet kunnen spelen, want de aanwijzingen van de anderen met de letters waren daar niet duidelijk genoeg voor.
Tenzij ze van de redactie de opdracht heeft gekregen om het boekje heel laat tevoorschijn te toveren.
Ik twijfel, graag reacties. :-\
Nadat ik dit bericht had gepost bedacht ik me dat ze van tevoren wel weten wie ze in welk gedeelte van de gevangenis opsluiten. Dus Elise (als mol) moest het boekje wel vinden, anders hadden ze het net zo goed niet neer kunnen leggen. Dus zal ze van de redactie de opdracht hebben gekregen om het boekje laat te vinden om tot een spannende ontknoping te komen, lukt het net wel of net niet om haar te bevrijden, ervan uitgaande dat zij de mol is.
Beschouw de eerste alinea van dit bericht dan maar als niet geschreven, maar blijft bij mij de twijfel.
Beetje onduidelijk bericht nu, maar hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel. Achteraf bedenk je ineens dingen die op het moment van het intypen nog niet helemaal tot je doordringen.