Lodewijk heeft het hele forum volgeschreven op WIDM.nl met onder elk berichtje: Elise is de mol. Hij schijnt degene van RTL Boulevard te zijn.
Nu heb ik een hoop onzin gelezen op de diverse fora maar dit slaat wel alles.
Ik heb veel gepost op het .nl forum en had al vroeg mijn mol Elise gekozen. Zoals ook hier vele Rondrianen daarna alles aan naar Ron toeschrijven heb ik dat dus met Elise gehad. Ik ben hierin echter geen enkele serieuze discussie voor uit de weg gegaan en heb zelf ook heel veel twijfels gehad. Ik zie niet in wat er kwalijk is geweest aan mijn gedrag of acties op het forum, ik speelde een spel net als iedereen. Dat ik uiteindelijk nog de goede mol bij de staart had na afl.2 was achteraf gewoon geluk, toeval, een goede gok.
Ik ben echter absoluut niet iemand van RTL boulevard!!
Over dat boulevard item trouwens nog 1 dingetje.
Correct me if I'm wrong maar ik heb het dus zelf niet gezien maar wel (op .nl) gelezen hierover en als ik het me goed herinner zij dus diegene terwijl de bekende foto van de kandidaten in beeld was: "let nu goed op dat meisje links op de foto, dat is de mol". Dat zou dus naar Chandrika wijzen en niet naar Elise.
Overigens was ik gewoon ook aanwezig op de fandag, heb veel kandi's en ook forummers gesproken maar was erg moe en duf door een kort nachtje en had niet de puf om iedereen die een bekend naamkaartje had (Dopey b.v.) even een hand te gaan geven.
Game over,
De Zonnekoning