Oke, na twee jaar passief molfan te zijn onderneem ik nu een poging tot een actieve molfan. Hier dus mijn eerste actie.
Ron is mijn mol, zeker na de afgelopen aflevering. Ik heb met een boekje op schoot gezeten en heb vanalles op zitten schrijven. De meeste dingen/mollenstreken, hints heb ik hier al terug kunnen lezen.
Wat is mij opgevallen:
- Ron vertrekt als tweede loper, op zich zie je weinig van hem, hij loopt in het begin over de stok met stenen(overigens bij Elise verdwenen, hij gaat van het pad af het bos in, hij rent het huisje voorbij, hierna zie je hem pas weer uitstappen uit de auto.
In mijn ogen ga je als je de weg niet meer weet terug naar het punt waar je het laatste lintje hebt gezien. Was het niet zo dat er in de Belgische serie de mol ook ergens heel lang over deed en zogenaamd uitgeput bij het eindpunt kwam??? Dit sluit ook mooi aan bij theorie die hier boven beschreven wordt.
In de tussentijd heeft hij de videoboodschap opgenomen- Waarom Ron toch gesprongen is weet ik niet, ook daar heb ik ergens op dit forum een mooie theorie gelezen. Wat ik wel denk is zeker door zijn getreuzel bij het springen hij symphatie heeft geprobeerd op te wekken en daardoor het belachelijke gedrag niet over zich heen kreeg van patricia en ferdi.
-Waarom zat er op Ron zijn helm een grote sticker en wat staat er precies op die sticker??? Ook op de beginpagina van de Avro wordt een foto getoond met die helm.
Bij alle andere springers zag je het merkje van de helm en verder geen andere stickers.
-Wat staat er nu precies op de muts van Ron? iets van 55dsl. Omdat ze bij de Belgische mol ook iets met aanwijzing op de kleding deden, heb ik het gevoel dat dat deze aflevering ook wel eens kan zijn. Kan er alleen nog niet mijn vinger op leggen, maar dat komt vast nog wel.
Dit waren gewoon wat gedachten van mij en misschien zit ik compleet fout, maar ik vind het weer machtig dat de mol er is en verheug me nu al weer op zaterdag.
:-\ :-\ :'( Nog 6 dagen wachten.
Tot ziens, tot Mols.
Groetjes Smikkie