Het was niet duidelijk in beeld gebracht, maar Ron was degene die ontdekte dat er een korte route was naar de uitgang in de 2e opdracht...
Onmols lijkt me.
Dit klopt, er vragen een paar kandi's wie bedacht heeft dat er een kortere route moest zijn en daarop kwam als antwoord : Ron.
Maar dit kan ook mols zijn. Want de mol was de enige die kon weten dat er een kortere route was en hoe die liep, en het zou kunnen dat de mol na een bepaalde tijd deze mocht aanwijzen om goed over te komen bij de anderen terwijl de tijd toch te kort zou zijn om de opdracht nog te halen.
Wat ik ook verdacht vind is dat Ron zich niet profileert als iemand die het voortouw neemt, maar dan toch in staat is de andere kandi's zover te krijgen zijn idee te volgen (het kan immers ook kostbare tijd kosten).
Ik bedoel dus : ik ben zelf nogal verlegen van aard en dat brengt mede met zich mee dat je niet zo goed in staat bent mensen naar je te laten luisteren, vooral in een groep. Deze actie vind ik dus niet kloppen met zijn profiel en in die zin lijkt hij me zeer verdacht als potentiele mol.
Ook heel mols : Ron maakt een slikbeweging als zijn naam ingetypt wordt bij de executie. (Remember George
)