Wat betreft die lintjes:
Er hingen er 60, ferdi neemt er 16, dus als ron loopt hangen er nog 44.
Ik vind dat ie of heel dom of heel mols bezig is door om en om een lintje mee te nemen. Hij zou er dus ong. 22 gepakt moeten hebben, maar dat wordt ons niet laten zien. Hij pakt bovendien een essentieel lintje me wanneer er van het pad afgeweken wordt, wat het heel onduidelijk maakte voor de anderen.
Als hij er nog zoveel ziet weet hij dat hij niet het laatste is, en denkt hij dus nauwelijks na over het wegnemen van al die lintjes.
En wat betreft het voorbij rennen van het huisje, opzich kan ik me dat nog voorstellen omdat er niemand stond, en het lintje wat het had moeten aangeven weg was, maar alsd je dan nog een stukje doorrent, en je ziet geen lintjes meer dan ga je toch terug, op zoek naar je laatste lintje wat je gezien hebt? Om van daar uit te zoeken naar lintjes. Als je tijdens het lopen steeds lintjes ziet en plotseling niet meer dan reageer je daar toch op!
Jammer dat ze daar niets van hebben uitgezonden. Nu heb ik geen idee wat hij deed toen hij voorbij dat huisje was. :'(
Staat voor mij nog niet vast dat hij het is, maar verdacht is dit allemaal zeker wel. :-\