Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 160292 keer)

Offline DirkC

• Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 6-04-2003, 00:51:44 »
Los van sponsor 'North Face' ben ik in aflevering 4 geen referentie naar 'North' tegengekomen. In alle voorgaande afleveringen was dat wel zo en dat zette een aantal mensen aan het denken omdat daar de letters van Rons naam in zitten. Wat me wel opviel:

Fairmont Le Chateau FRONtenac

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 6-04-2003, 13:23:47 »
Citaat
Elise verdenkt Aafke en Ron (staat er echt!)
Ron verdenkt Elise

Ron verdenkt elise terwijl hij in alle afleveringen zegt dat hij op patricia stemt. Hij zegt ook in deze aflevering: ik heb bij patricia nog niets gezien dat op mol actie duidt dus DAAROM (?) is zij NOG STEEDS mijn mol.
waarom staat er dan elise achter zijn naam?
Mijn persoonlijke vermoeden is omdat elise de enige is die hem verdenkt en daarom ver gaat komen. Ik denk aan george die steevast jantien als mol had.

Ik heb sterke vermoedens dat ron gewoon door zijn blinddoek heen heeft kunnen kijken. zo ziet hij wanneer ze fout zitten en kan dan wel of niet ingrijpen.

Ik ben niet van ron af kunnen komen deze aflevering. Hij viel een beetje door de mand met zijn interview met ferdi. Ik heb toch wel in een deuk gelegen.

Ferdi: ik weet van iedereen op wie ze hebben gestemd
Ron: oh ja? [ik hoorde hem gewoon denken: hoe kan dat nou, *ik* heb die lijst toch gekregen  ;D] dit is heel vaag ik weet het maar voor mij was het toch een bevestiging dat ik bij ron moet blijven.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #182 Gepost op: 6-04-2003, 17:03:49 »
Ron kan nog steeds heel goed de mol zijn, maar wordt mij nu eigenlijk een beetje te vaak verdacht in beeld gebracht.

Tijdens de eerste minuten van de aflevering had ik al gelijk zo iets van 'Nou, dat kan écht niet meer!'. Angela zegt (zogenaamd) tegen de mol dat hij/zij wel wat teveel risico heeft genomen en hup, Ron in beeld die van de brug af springt! En dan die uitspraak van hem nadat hij gehoord heeft dat hij de held van de dag is. 'Ik hoop het niet, straks gaan ze nog dingen van me verwachten'. Past helemaal in het plaatje van de Mol, maar ligt er wel heel dik bovenop.

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #183 Gepost op: 6-04-2003, 17:13:02 »
Het is op zich wel een hele goeie tactiek om het zo te spelen (en zo in beeld te brengen) immers, niemand neemt je nog serieus omdat het zo opvalt, maar je kan wel zwaar opvallend mollen  :D moet volgens mij wel een lekker gevoel zijn mocht het waar zijn  ;D

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #184 Gepost op: 6-04-2003, 21:46:34 »
In Rons biecht bij de laatste opdracht van aflevering 4; de-vind-de-boom-meteen-blinddoek-om-opdracht, praat hij echt als een Mol. Hij zegt dat hij het wat uit handen had gegeven ofzo. Het is niet een sterke aanwijzing waarom hij de Mol zou zijn, maar zo'n gevoel heb ik erbij... :-\

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 6-04-2003, 23:16:22 »
Ron kan nog steeds heel goed de mol zijn, maar wordt mij nu eigenlijk een beetje te vaak verdacht in beeld gebracht.
Voor mijn gevoel wordt hij helemaal niet super verdacht in beeld gebracht. Het wordt wel een beetje in die richting gemonteerd, maar het ligt er minder dik bovenop dan bijvoorbeeld Ferdi (omdat hij zelf al 10 keer heeft gezegd dat ie verdacht wordt, alleen wist hij dat kennelijk niet van Elise), Patricia (omdat ze zoooo zeker is van haar mol)en Chandrika (omdat Ferdi en Patricia daar weer zo zeker van zijn)

Ik vind Ron meer een beetje een low profile, afwachtende houding aannemen. Rene heeft dat ook wel, maar van Rene verwacht je meer. Ron deed er een eeuwigheid over om te springen, maar klom zo effe in een boom of het niks was.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #186 Gepost op: 6-04-2003, 23:47:35 »
Ben het gedeeltelijk met je eens, en zie Ron nog steeds wel "mollen"
Alleen klimmen of springen vind ik niet goed te vergelijken...Ikzelf zou ook eerder in een boom klimmen dan van een brug jumpen.... 8)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 7-04-2003, 00:12:30 »
Da's waar!
Alleen daar waar hij bij het springen zo aarzelde (niemand anders aarzelde zoals hij dat deed) zo superfanatiek was hij bij het klimmen.

Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als iemand niet sprong? Had Elise dan alsnog gemogen, of had niemand dan een vrijstelling meer en geen 8000 euro in de pot??

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 7-04-2003, 00:19:14 »
Da's waar!
Alleen daar waar hij bij het springen zo aarzelde (niemand anders aarzelde zoals hij dat deed) zo superfanatiek was hij bij het klimmen.

Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als iemand niet sprong? Had Elise dan alsnog gemogen, of had niemand dan een vrijstelling meer en geen 8000 euro in de pot??

Ik denk dat ze dan echt met hun handen in het haar hadden gezeten..Er moesten 4 personen springen........Tja goede vraag  :o

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 7-04-2003, 00:25:51 »
Dan werd er gewoon geen 8.000,- euro gewonnen en de persoon die niet sprong had geen vrijstelling. :)

Elise vroeg geloof ik nog van te voren: 'Jullie durven toch allemaal wél?'

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 7-04-2003, 00:29:57 »
Dan werd er gewoon geen 8.000,- euro gewonnen en de persoon die niet sprong had geen vrijstelling. :)

Elise vroeg geloof ik nog van te voren: 'Jullie durven toch allemaal wél?'

Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat er niemand exit ging  :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 7-04-2003, 00:31:36 »
Dan snap ik het niet.  :)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 7-04-2003, 00:35:17 »
Dan snap ik het niet.  :)

Lieffie i.v.m. de gekke pluimvee pest....Er moest een exit zijn waarbij geen Kandi wegging...Eerst probeerde ze dat met de exit af te kopen..Dit mislukte en toen hebben ze de Bunjee jump bedacht...Degene die de test het slecht had gemaakt kon een vrijstelling verdienen...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 7-04-2003, 00:44:26 »
Dan ging plan C in werking, netzoals toen plan A niet werkte plan B in werking ging. :)

Nu weer over Ron anders worden de moderators boos!  :o  :)

Offline tonh

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 7-04-2003, 11:25:57 »
Ron was dé held van de dag. Omdattie van een echte lumberjack had gewonnen zeker. Tuurlijk...

De mol moest juist winnen, want dat levert het meeste geld op (ervan uitgaand dat Elise of Ferdi de vrijstelling zou pakken). Dat Ron van de kampioen boomklimmen verslaat, maakt 'm alleen maar meer verdacht. Het lijkt me dat zo'n kampioen wel effe sneller in de boom zit...

Wel eens een mol in een boom zien klimmen? Nu dus wel.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #195 Gepost op: 7-04-2003, 13:46:34 »
FF over die blinddoekopdracht... Een mol is toch blind, en ron gaf het uit handen... betekend dit zoiets van: Ik zag het toch al fout gaan. Ik ga ervanuit dat de mol door zijn blinddoek heen kon kijken.. of in ieder geval wist waar "ze" (ik verdenk Elise  ;D, maar in dit geval zal ik) hij (gebruiken) wel/ niet heen moest...

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 13:46:51 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 8-04-2003, 02:09:19 »
Ik kwam ergens deze foto's tegen, het viel me op dat Ron telkens zijn ogen neergeslagen heeft, doet hij dat vaker?

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 8-04-2003, 10:19:20 »
goeie :)
ik herinner me wel ron die strak naar zijn lintjes kijkt aan tafel terwijl alle kandi's naar angela kijken die vertelt dat ze geld moeten inleveren.

overigens wat mij ook op is gevallen: in de groepsfoto's staat ron altijd achteraan. ook als de groep staat om de opdracht van angela te horen staat hij altijd achteraan.

En voelt zich ook heel ongemakkelijk in een positie vooraan - kijk hoe hij reageert als elise, die voor hem staat naar voren loopt naar angela voor de relax opdracht. Plotseling is er een gat voor hem. hij reageert door weg te kijken, zich om te draaien etc. de rest van de kandi's blijft gewoon richting angela kijken.

« Laatst bewerkt op: 8-04-2003, 10:34:36 door Quuipo »

Offline tonh

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 8-04-2003, 11:52:23 »
Ik kwam ergens deze foto's tegen, het viel me op dat Ron telkens zijn ogen neergeslagen heeft, doet hij dat vaker?

Nu je het zegt zeg. Hij lijkt wel niet wijs. Dat is toch niet normaal meer zeg. Dit is dé gouden tip. We kunnen stoppen, doek die site maar op, het spel is uit.

Ron is de mol. :P

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #199 Gepost op: 8-04-2003, 12:03:42 »
ron is gewoon een beetje verlegen. Hij houd er niet van om in de schijnwerpers te staan.

Angela zei in het introfilmpje van deze afl. "Vond je het eng dat ze allemaal naar je keken? Jouw kennede denk ik niet"

Ron vind het dus wel eng als ze naar hem kijken. Hij is de mol niet... (nou ja, het klopt in ieder geval niet met wat Angela zegt.)

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?