Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 160307 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 8-04-2003, 13:47:05 »
Waarom durft ie dan wel mee te doen aan zo'n programma ???
En het filmpje was zo vaag, dat zelfs de meest verlegen camera vrezende persoon nog wel zo'n filmpje durft te laten maken/zien imho  :)
Iets klopt er in elk geval niet aan de uitspraak over in de schijnwerpers staan...Of zou hij toch de mol zijn, die staan immers niet graag in de "spotlights" maar kruipen liever door donkere gangetjes  :-\

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #201 Gepost op: 8-04-2003, 14:46:22 »
Verlegen tot daar en toe, maar ik zou meedoen aan het programma voor de actie en zo...

Verder...

Stille wateren hebben diepe gronden  :P

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #202 Gepost op: 8-04-2003, 18:14:19 »
ik vraag me wel eens of of de kandidaten ook wel eens meelezen op dit forum.
Wat moeten ze dan wel niet denken!?!? Wij zitten heel hun persoonlijkheid te ontleden terwijl we ze alleen een paar keer op tv hebben gezien  ;)

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #203 Gepost op: 9-04-2003, 12:51:26 »
Als ik als deelnemer meelas op het forum zou ik me uitstekend vermaken denk ik met al die leuke berichtjes hier op het forum... (die al dan niet helemaal niet kloppen  ;D) Maar on-topic, ik zou Ron een goede mol vinden (type Elise, Chandrika, Rene) maar hij is zo vaak, zo verdacht gemaakt dat hij uit mijn rijtje is gevallen....

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #204 Gepost op: 10-04-2003, 10:01:45 »
Ik denk nog steeds dat Ron de mol is maar ik ga wel steeds erger twijfelen :-\  Het zou nl ook heel goed Astrid kunnen zijn.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #205 Gepost op: 10-04-2003, 20:26:37 »
hé, stond hier nou gister nog die e-mail van ron of heb ik dat nou maar gedroomd?? :-X

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Raulu

• Forumlid
  • Boeiendste spel ooit bedacht!
Ron is de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 11-04-2003, 23:03:29 »
Ik weet niet of iemand dit al gezien heeft, maar ik plaats mijn vermoeden toch maar.

Ik denk dat Ron de mol is. Ten eerste omdat hij tijdens de opdracht met de lintjes notabene het huis voorbij rende!

Maar er zitten naar mijn idee ook hints in de montage verborgen. Tijdens de opdracht met de lumberjacks zie je telkens aan het begin van een discipline (bv. water koken) de lumberjack in de linkerkant van het beeld staan en de kandidaat aan de rechterkant. Bij Ron is dit juist andersom!

En dan is het ook niet zo stom van hem om een echte lumberjack te kiezen om vervolgens stinked zijn best te doen om als eerste op die fluit te blazen. Hij weet toch dat de kans groot is, dat het gewonnen geld weer ingeleverd moet worden.

Maar ik geef toe, hij heeft wel mazzel gehad dat de echte lumberjack wat zat te pielen met het fluitje. Dat kostte die snor toch 2 a 3 seconden.

Het spel gaat in je bloed zitten...

Offline laafje

• Forumlid
Re:Ron is de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 12-04-2003, 08:41:36 »
Tijdens de opdracht met de lumberjacks zie je telkens aan het begin van een discipline (bv. water koken) de lumberjack in de linkerkant van het beeld staan en de kandidaat aan de rechterkant. Bij Ron is dit juist andersom!

Ik geloof dat het bij Rene ook zo staat. Hier staat de naam van Rene aan de linkerkant en de lumberjack aan de rechterkant. Maar dat wil dus niet zeggen dat Ron de mol NIET is. Want ik ben er zeker van dat Ron de mol is.

Groetjes Laafje

Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 13-04-2003, 11:36:38 »
Kan iemand hier even posten wie Ron de afgelopen afleveringen verdacht heeft?
Ik heb namelijk sterk het idee dat hij elke aflevering een andere mol heeft. Wat ik er mee moet weet ik niet, maar het leek me wel een nuttig lijstje om bij de hand te hebben.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #209 Gepost op: 13-04-2003, 11:38:21 »
als Ron de mol zou zijn, zou hij hebben kunnen weten dat hij moest linedancen en het lijkt mij logischer als hij zich had aangemeld als iemand om een slaapplaats te regelen.

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 13-04-2003, 12:18:00 »
Of juist niet!
Hij zegt dat hij dit de ALLERgrootste uitdaging vondt en dat hij zelfs bijna het geld liet lopen, het was weinig geld wat ze konden verdienen en omdat hij zich er toch maar voor inzette zouden de kandi's dat een goeie actie van hem vinden, net zoals ron de held was toen hij in die boom klom, Weinig of geen geld voor de pot laten verdienen, en op die manier zoveel mogelijk verdenking van je af schuiven

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 13-04-2003, 13:51:14 »
Kan iemand hier even posten wie Ron de afgelopen afleveringen verdacht heeft?
Ik heb namelijk sterk het idee dat hij elke aflevering een andere mol heeft. Wat ik er mee moet weet ik niet, maar het leek me wel een nuttig lijstje om bij de hand te hebben.

Deze site heeft zelfs 'n Wie verdenkt wie?-overzicht. Hier kun je dus zien dat Ron in aflevering 1,4 en 5 Patricia verdacht, in aflevering 2 onduidelijk was wie hij verdacht en in aflevering 3 op Elise heeft gestemd.  :)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 13-04-2003, 13:53:11 »
sorrie! Ik ging er te veel in op denk ik

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #213 Gepost op: 13-04-2003, 16:07:59 »
ik denk gewoon dat ie een hekel aan dansen heeft, voorderest niets achter zoeken, zelfs als ie de mol is (wat ik betwijfel) dan kan ie natuurlijk nog steeds een hekel aan dansen hebben..wat mezelf betreft, ik denk dat ik ook liever van een berg spring dan een line-dance-opdracht... ;D

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 13-04-2003, 17:09:20 »
ik denk gewoon dat ie een hekel aan dansen heeft, voorderest niets achter zoeken, zelfs als ie de mol is (wat ik betwijfel) dan kan ie natuurlijk nog steeds een hekel aan dansen hebben..wat mezelf betreft, ik denk dat ik ook liever van een berg spring dan een line-dance-opdracht... ;D

Wel raar dat hij later wel lekker staat te dansen in de discotheek  ???

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #215 Gepost op: 13-04-2003, 17:34:02 »
is toch wel wat anders dan line-dancing...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 13-04-2003, 17:36:23 »
is toch wel wat anders dan line-dancing...

Maar als je absoluut niet van dansen houd  :-X

Offline kuzziesdaphie

• Forumlid
  • voor youw een vraag voor mij een weet!!!!
« Reactie #217 Gepost op: 13-04-2003, 17:50:27 »
 Ron is mijn mol nl.:
-Hij weet wat alle opdrachten zijn en hij zei : Dit was mijn grootste uitdaging nu kan ik alles aan....... hij kan dit alleen zeggen wanneer hij weet wat er nog meer gaat komen....
- In de insturcities voor de mol zei angela dat hij het beste kon saborteren als hij niet naar het thuisfront belde..... hij melde zich aan ( na chandrika om niet teveel op te vallen...)
 nog even een paar dingen die ik op wil merken:
Astrid gaat eruit(omdat ze dit zelf wil) en dit heb ik aan de hnd van de filpjes aan het begin van de kandidaten: steeds als iemand eruit gaat zie je bij zijn/haar filpje een stukje van de aflevering ervoor.....ik heb hierop gelet en het klopt tot nu toe.
Dan zou je denken maar nu klopt het niet meer want de filmpjes van chandrika en rene zitten allebei in de vorige uitzending. hier hb ik ook wat voor: Het filpje van rene was in een opdracht, van chandrika niet d.w.z. dat als chandrika er de volgende keer niet uitgaat dat zei een van de filanisten is. Dit klopt ook weer met mijn theorie over ron: Zijn filmpje is ook al geweest...................................

nou ik hoop dat jullie hiermee nog meer overtogen worden om ron te verdenken because HE IS THE ONLY TRUE MOL!!!!!!! groetjes daphie :D :-*

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #218 Gepost op: 15-04-2003, 15:25:38 »
Ik blijf bij Ron als eerste keuze.
In de eerste afleveringen werd vooral Ferdi verdacht gemaakt; daarna Elise en nu was Chandrika aan de beurt. Zo zou je wel iedere week eens van mol kunnen wisselen maar het lijkt mij beter om vast te houden aan mijn eerste gedacht.

Meer gemotiveerde uitleg kun je hier bijlezen.

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Oli-4

• Forumlid
  • Molspeurder
« Reactie #219 Gepost op: 19-04-2003, 22:09:28 »
Naar aanleiding van aflevering 6, die zojuist uitgezonden is, zijn mijn twijfels bij Ron als oprechte kandidaat weer groter geworden.

Opdracht 1, aflevering 6: Aan het begin van de aflevering zegt Angela tegen 'De Mol' dat hij of zij ervoor moet zorgen dat hij of zij aan vertrouwen wint bij de rest van de groep. Wat doet Ron bij de eerste opdracht? De bijna waardeloze onderdelen voor de opdracht (wetsuits waren niet vereist, al die vlotten bleken achteraf niet nodig) eerst pakken. Daarna de benzine halen (wel nodig) en de boot (wel nodig), zodat de kandidaten hem vertrouwen voor de opdracht van de volgende dag. De Mol had er sowieso baat bij om in het hotel te slapen, omdat er anders ook op het eilandje geslapen moest worden (er even vanuit gegaan dat Elise en René niet de Mol zijn). Aangezien er in totaal 5000 euro afgetrokken werd van de pot door het openmaken van het kistje en de envelop, was er voor de Mol weinig te verliezen, hooguit dat er in totaal niets van de pot af ging. Hij of zij kon dus makkelijk vertrouwen winnen zonder teveel van zijn of haar opdracht af te wijken. Dit gedrag zag ik het sterkst bij Ron.

Opdracht 2, aflevering 6: Hier wachtte de Mol op. Door veel aan vertrouwen te winnen (Angela zei dat hij of zij dat moest doen aan het begin van het programma!) kon je in de helicopter plaatsnemen. Zo gezegd, zo gedaan. Wie komt er met het meeste vertrouwen ervan af? Ron! Vrijstellinkje weggeven aan een Mol is natuurlijk ook populair, omdat het zo lijkt alsof de Mol een gewone kandidaat is die baat heeft bij een vrijstelling, terwijl het in werkelijkheid niets uit maakt (de Mol verdwijnt toch niet uit het spel). Wat wél uit maakt, is dat als Ron de vrijstelling greep, er géén 10.000 euro bij de pot zou komen. Perfecte mollenstreek natuurlijk! Wél een vrijstelling, waarmee je bij sommige kijkers als gewone kandidaat zal overkomen, plus géén 10.000 euro in de pot!

Het begint mij steeds duidelijker te worden... :)