Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 160306 keer)

Offline Rocky

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 19-04-2003, 22:14:53 »
Déja vu;
De Mol in België 2 Hugo vs Eefje
De Mol in Nederl.4 Ron  vs Elise...

Thank U

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #221 Gepost op: 19-04-2003, 22:23:02 »
Ron was heel verdacht deze aflevering als je het mij vraagt. En nu Astrid er uit is stem ik maar op hem. :-\

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #222 Gepost op: 19-04-2003, 22:24:39 »
Ik heb het net ook in het topic "wie is de mol" gepost maar ik ben er echt zeker van dat Ron de mol is. Alles klopt gewoon voor hem. De overige kandidaten vertrouwen hem blind (nu waarschijnlijk ook niet meer, maar dat terzijde) en er is verder niemand die hem verdenkt.
Hij zit over het algemeen altijd in de goede molpostitie. Draagt oplossingen aan op het moment dat het eigenlijk al niet meer uitmaakt en helpt op die manier af en toe het spel op gang wat een goede mol hoort te doen. Helaas voor de kijker ligt het er vrij dik bovenop maar als mol doet Ron het zeer goed als er met vier overgebleven kandidaten nog niemand is die een mol in hem ziet!

Toch hoop ik nog steeds dat hij er alsnog uitgaat en ik het bij het verkeerde eind blijk te hebben, want ik krijg bij hem hetzelfde gevoel als bij Dan... Die bleek het gelukkig niet te zijn want ook bij hem was ik ervan overtuigd dat hij de mol was en had ik het echt jammer gevonden als ik al zo snel de mol ontmaskerd had.

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #223 Gepost op: 19-04-2003, 22:28:09 »
Ron deed in aflevering 6 wel iets heel onverwachts in minj ogen, hij schoot Elise af.. van hem had ik niet verwacht dat hij voor een vrijstelilng zou gaan op deze manier en nou mijn mol dr uit ligt denk ik dat ik overstap op ROn ...

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #224 Gepost op: 19-04-2003, 22:38:16 »
Wat mij ook opviel is dat hij heel cool was toen Astrid vertelde dat ze weg ging terwijl de rest of heel verbaast waren of in tranen uitbarstten (Chandrika).

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #225 Gepost op: 19-04-2003, 22:40:32 »
dan maar ron als nieuwe mol..wie overtuigt mij van zijn schuld??

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #226 Gepost op: 19-04-2003, 22:42:42 »
Geloof mij nou maar gewoon Coor, hij is het (en anders is het iemand anders :P)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline HJL Von Mollensteyn

• Forumlid
  • Don't give hate a chance!!
« Reactie #227 Gepost op: 19-04-2003, 22:47:14 »
Wat mij ook opviel is dat hij heel cool was toen Astrid vertelde dat ze weg ging terwijl de rest of heel verbaast waren of in tranen uitbarstten (Chandrika).

CHandrika is een goede actrice... Zij is mijn mol.....

"I love it when a plan comes together"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 19-04-2003, 22:52:10 »
Ik ben nu ook definitief om. M'n andere verdachte is dan ook niet meer in ons midden (dat klinkt lekker dramatisch  ;) ), dus ik heb dan ook niet veel andere keus. Wel jammer dat ik niet eerder tot inkeer kwam en ingezien heb dat Ron 't moet zijn. Dat zou ook 'n stuk positiever voor m'n pool hebben uitgepakt, maar goed.

Ik heb deze aflevering eigenlijk bijna alleen maar verdachte handelingen van Ron gezien en van niemand anders. D'r waren zoveel vreemde zaken deze aflevering en die hadden stuk voor stuk met Ron te maken. 't moet nu wel heel gek lopen wil Ron niet als mol worden ontmaskerd over 4 weken.  :-\

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #229 Gepost op: 19-04-2003, 22:56:13 »
tja han ik heb hetzelfde...pool is niet meer te redden. ben nog niet echt overtuigd, maar die anderen vallen voor mij gewoon af...behalve rene misschien.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 19-04-2003, 23:08:51 »
Och Coor, Rene is veels te lief om te mollen. En bovendien veel te grappig!  ;D

Ik heb trouwens 'n beetje 'n naar gevoel bij m'n nieuwe mol Ron. Ik heb 't idee dat hij in veel opdrachten toch wel kansen heeft laten liggen om (nog meer) te mollen. Misschien moet ik een dezer dagen dit topic nog maar 'ns goed doorspitten om z'n molacties nog 'ns goed op 'n rij te krijgen. Misschien dat ik dan ietsjes geruster kan zijn met de keuze voor Ron als mol.  :)

Offline Lonneke

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #231 Gepost op: 19-04-2003, 23:13:15 »
tja han ik heb hetzelfde...pool is niet meer te redden. ben nog niet echt overtuigd, maar die anderen vallen voor mij gewoon af...behalve rene misschien.
Wat denk je van Elise?? René lijkt mij juist niet de mol. Ron werd vanavond als betrouwbaarste gekozen door de anderen... Het was helemaal niet zekker dat dat zo was. Dus ik denk niet dat het kiezen voor de vrijstelling een molactie was. Volgens mij speelt Elise daar een grote rol in..... René deed echt zijn best, Elise speelde volgens mij toneel en liet zich al te gewillig afschieten door Ron... Succes verder met speuren!!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 20-04-2003, 01:48:28 »
Tja, Ron leek wel goed bezig op dat eiland, maar pas nádat het kistje en de envelop geopend waren en het te winnen geld al verloren was. En zelfs de mol slaapt liever in een hotel dan in een tentje in de kou, met te weinig voorzieningen voor 4 man.

En natuurlijk was hij bij de helicopteropdracht zeer mols. Iedereen die de 2e Vlaamse serie heeft gezien zal gelijk aan Hugo gedacht hebben. Maar zelfs Ron kan natuurlijk niet geweten hebben dat hij de meest vertrouwde persoon zou zijn. René had ook gekund, inderdaad, en van die zou ik niet verwacht hebben dat hij zijn medekandidaten zou neerschieten. Maar ja, je weet maar nooit... van Ron hadden we het misschien ook niet verwacht.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 20-04-2003, 09:09:54 »
Hugo vond het destijds ook al een hele vervelende opdracht. Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets uit jezelf doet.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 20-04-2003, 09:35:57 »
Maar zelfs Ron kan natuurlijk niet geweten hebben dat hij de meest vertrouwde persoon zou zijn. René had ook gekund, inderdaad, en van die zou ik niet verwacht hebben dat hij zijn medekandidaten zou neerschieten. Maar ja, je weet maar nooit... van Ron hadden we het misschien ook niet verwacht.

Tuurlijk kon men nooit zeker weten of Ron wel uitgekozen zou worden als de vertrouwenspersoon. D'r was natuurlijk wel 'n grote kans op, aangezien de kandi's in de vorige afleveringen ook al geregeld aangegeven hadden Ron te vertrouwen. (ik dacht gisteren ook gelijk dat Rene of Ron als vertrouwenspersoon zouden worden uitgekozen). Als Rene was gekozen, dan had Ron bij de groep met 't koffertje gezeten en had hij er waarschijnlijk gewoon voor gezorgd dat hij werd afgeschoten door de jagers. Als de anderen eerst afgeschoten zouden worden (en 't bleek maar weer dat er 'n grote kans was dat ze allemaal afgeschoten werden) en Ron uiteindelijk 't koffertje naar de helikopter moest brengen, kon hij 't natuurlijk zo spelen dat hij net voor 't bereiken van 't eindpunt door 'n jager werd neergeschoten. Dan was hij niet meer afhankelijk van de beslissing die Rene zou nemen en zou er ook geen geld verdiend zijn.

Offline Yosotosan

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 20-04-2003, 10:27:58 »
Over een een andere boeg, in zijn dagboek schrijft de mol 'Ik ben niet geraakt door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.'

Bij mijn weten is er maar een deelnemer die niet 'geraakt' is, nl Ron, toch?

Groet,
   Yosot

Offline Ziet

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 20-04-2003, 11:15:24 »
ron is het toch die de boot vindt?
dan is hij voor mij afgeschreven als mol...

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 20-04-2003, 11:18:31 »
De boot werd gevonden nadat al het geld al verloren was... het enige wat het niet vinden van de boot zou opleveren is een nacht in een tent met 4 personen met spullen voor 3... wat zou jij doen???

« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 11:22:36 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline knorretje

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 20-04-2003, 11:36:34 »
ZUCHT..... ik begin nu ook een beetje te twijfelen aan Ron. Ik zit al vanaf aflevering 1 op Chandrika, maar nu ik aflevering 6 heb gezien..... ga ik steeds meer twijfelen. De actie op het eiland, Elise neerschieten, en niet te vergeten Ron was ook voor het stoppen van de executie in afl.2

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 20-04-2003, 11:52:05 »
Als Ron de mol is hebben ze weer een mol genomen die op de achtergrond saboteerd en heel rustig is. (of wil de Crue dit ons laten geloven ?)

Maar het zou wel verklaren waarom hij meteen goed in de boom kon klimmen.
De mol oefend dit.

Maar dat kan eigelijk niet,Patricia had maar een beetje moeite met een bijl het hout kapot te slaan en Astrid zaagde hele mooie dunnen plakjes.

Met Patricia zat ik er helemaal naast als Mol.
Ik heb nu nog maar twee afleveringen om te bepalen wie de mol is,afl 7 en 8 voorspellen.
In afl 9 word de Mol bekend gemaakt en dat zal mijn definietive keuze moeten zijn.