Ik wil wel een dubbel-of-niets mbt tot dat schoenen-eten!
Ik heb een zeer duidelijke hint naar RON gevonden in aflevering 7:
In het stukje van "DJ-Ron". Op een gegeven moment zie je Ron een CD-hoesje van Craig David naar boven houden nadat hij de CD naar erin heeft gestopt. (Hij zegt erbij dat hij het het verschrikkelijke muziek vindt: als hij het over Craig David heeft ben ik het overigens 100% met hem eens)
MAAR: de muziek is NIET van craig david!
Het is Airbag van Radiohead!!!
Eerst dacht ik: Toeval, foutje. Maar later doet ie het weer: (Moby ipv Enya)
En radiohead staat ook niet op de playlist. Maar het CD-hoesje zie je als je goed kijkt wel bij Ron liggen. Hij kijkt er zelfs vanachter de CD van Craig David naar als hij deze omhoog houdt!
Wat is er dan zo speciaal aan die CD van Radiohead?
Het is de CD OK computer (goede cd btw)
OP DE ACHTERKANT STAAT EEN................ METROSTATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ron is mijn mol, en ik had na aflevering 3 nooit naar Astrid moeten switchen...
Als je ook kijkt wie de meeste en (qua geld) grootste opdrachten laat mislukken: Ron
18.000 euro om de executie te laten stoppen (heel sneaky steekt hij zijn hand op, uiteraard om zogenaamd zijn eigen hachje te redden omdat hij nog moest komen)
10.000 met de vrijstelling
en deze aflevering weer met zijn half zes. Hiervan werd de aandacht afgeleid door de gesprekken met George. (Hij lijkt me wel een goede mol te zijn geweest btw!)
Ik heb de vorige week de muzikale hint (6) niet gehoord, maar ik heb vernomen dat het
achteruit: 'take the money and run' was???
Kan het niet RADIOHEAD zijn met IDIOTEQUE??
(van de cd Kid A)
Overigens heb ik nog iets heel triviaals gezien in de 2e aflevering mbt Ron:
In het zwembad scheen het de bedoeling te zijn dat Ron het er zelf uit zou halen. Maar hij is natuurlijk niet gek (canada is KOUD) en haalt hij er een badmeisje bij. Dan kijkt hij wenkbrauw-ophalend opzij! Niet naar dat meisje of de cameraman!!! Alsof hij zich verontschuldigt tov iemand anders van de crew.
Triviaal, maar toch enigszins vreemd.