Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 160278 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #340 Gepost op: 3-05-2003, 04:58:33 »
Misschien is het al eerder geplaatst, maar Ron staat heel sneaky te lachen wanneer er 3000 euro uit de pot gaat vanwege de 3 kokers die de kandidaten niet bij zich hebben.
Hij verschuilt zich snel in de kraag van zijn jas, maar het is erg goed te zien.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #341 Gepost op: 3-05-2003, 09:44:31 »
Citaat
Misschien is het al eerder geplaatst, maar Ron staat heel sneaky te lachen wanneer er 3000 euro uit de pot gaat vanwege de 3 kokers die de kandidaten niet bij zich hebben.
Hij verschuilt zich snel in de kraag van zijn jas, maar het is erg goed te zien.

Ron lacht wel vaker sneaky als er geld uit de pot verdwijnt. Ook na de eigenschappen-opdracht van afl.7  . 8)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #342 Gepost op: 3-05-2003, 13:07:48 »
expres?? omdat hij zich niet in kan houden?? Om ons te laten denken dattie de mol is?? (voor mij issie da ook maja ssst).

Offline Dave1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #343 Gepost op: 3-05-2003, 13:53:36 »
Ik dnek dat hij best de mol kan zijn, ik vind hem erg verlegen en erg op de achtergrond, maar als Mol moet je natuurlijk ook niet meteen vooraan gaan staan.

Remember de opdracht met wie het meest betrouwbaar was? Wwaarschijnlijk wist hij al dat ooit die opdracht ging komen en natuurlijk probeer je dan jezelf zo btrouwbaar mogelijk te maken, op eht laatst kan je toeslaan en heel veel geld uit de pot halen, zo schoot hij Elise neer met het koffertje uit de heli, als hij de mol is heeft hij het niet nodig, maar zodoende toch geen geld in de pot.

Ook kreeg zon als ENIGE naar MIJN idee een foto in de camper met een figuur erop, het lijkt me sterk dat ze aan een niet-mol de foto/figuur van de mol (of een andere goede aanwijzing) laten zien, misschien kreeg hij gewoon een foto van zichzelf.

Pfoe, zo kan ik nog wel heel lang door gaan, mijn mol blijft denk toch nog René

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 3-05-2003, 13:56:47 »
Ik dnek dat hij best de mol kan zijn, ik vind hem erg verlegen en erg op de achtergrond, maar als Mol moet je natuurlijk ook niet meteen vooraan gaan staan.

Remember de opdracht met wie het meest betrouwbaar was? Wwaarschijnlijk wist hij al dat ooit die opdracht ging komen en natuurlijk probeer je dan jezelf zo btrouwbaar mogelijk te maken, op eht laatst kan je toeslaan en heel veel geld uit de pot halen, zo schoot hij Elise neer met het koffertje uit de heli, als hij de mol is heeft hij het niet nodig, maar zodoende toch geen geld in de pot.

Ook kreeg zon als ENIGE naar MIJN idee een foto in de camper met een figuur erop, het lijkt me sterk dat ze aan een niet-mol de foto/figuur van de mol (of een andere goede aanwijzing) laten zien, misschien kreeg hij gewoon een foto van zichzelf.

Pfoe, zo kan ik nog wel heel lang door gaan, mijn mol blijft denk toch nog René

hoewel ik Ron als mol zie... vind ik dat hij door Elise neer te schieten zichzelf wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg verdacht maakte. En door de verkeerde tijd te noemen al helemaal. Dus lijkt het mij dat het er te dicht bovenop ligt.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 4-05-2003, 09:02:45 »
Gisteren bedacht ik me: Als Ron er niet uitligt vandaag dan istie de mol, Hoezo? Hoe kan het wezen dat iemand die vanaf het begin alleen maar twijfelt over zijn mollekeuze er toch telkens weer doorglipt? Niemand verdenkt hem en toch doet ie allerlei verdachte zaken.
Okokoke ik hoor jullie al over de montage enzo, maar toch het zijn toch veel verdachte dingen.

Ik blijf op Ron.

"Only thing to do is jump over the moon"

« Reactie #346 Gepost op: 4-05-2003, 12:12:30 »
Ik blijf ook nog steeds op Ron!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #347 Gepost op: 4-05-2003, 12:14:19 »
Tja, er was gewoon niets verdachts te vinden aan Ron in de afgelopen aflevering. Ron maakte zelfs een dikke anti-molactie door het aantal traptreden dat René heeft gezegt te bevestigen, terwijl Ferdi anders zegt. Ik zou ze als mol zijnde, ze lekker allemaal nog een keer gaan tellen.

Goed, dan nog 1 opvallend dingetje. Als Ferdi 'stallen schoonmaken' doorstreept, zwijgt Ron. Elise en Chandrika kijken erna en willen er iets over vragen, maar dan verandert Ron van onderwerp: 'Was zeker wel mooi met die wilde paarden?'

Volgens de 'integerheidstheorie' is hij wel de enige die overblijft, dus het kan nog steeds. Maar ook wordt hij absoluut niet door de anderen verdacht en die hebben er toch de beste kijk op. Alles heel dubbel dus.  :-\

« Reactie #348 Gepost op: 4-05-2003, 12:21:12 »
Tja, er was gewoon niets verdachts te vinden aan Ron in de afgelopen aflevering. Ron maakte zelfs een dikke anti-molactie door het aantal traptreden dat René heeft gezegt te bevestigen, terwijl Ferdi anders zegt. Ik zou ze als mol zijnde, ze lekker allemaal nog een keer gaan tellen.

Goed, dan nog 1 opvallend dingetje. Als Ferdi 'stallen schoonmaken' doorstreept, zwijgt Ron. Elise en Chandrika kijken erna en willen er iets over vragen, maar dan verandert Ron van onderwerp: 'Was zeker wel mooi met die wilde paarden?'

Volgens de 'integerheidstheorie' is hij wel de enige die overblijft, dus het kan nog steeds. Maar ook wordt hij absoluut niet door de anderen verdacht en die hebben er toch de beste kijk op. Alles heel dubbel dus.  :-\

Ja, de Mol (Ron) heeft deze aflevering niet veel mollenstreken kunnen uitvoeren.

Verder viel mij ook op:
Dat met het doorstrepen, probeert Ron idd tijd te vergooien, door even de kandidaten af te leiden met over Wilde paarden te beginnen.

Toen Ron's vriendin in de biecht zei dat ze niet wist dat Ron de mol zou kunnen zijn zie je hem even lachen en daarna probeert hij weer serieus te kijken.

Met het paardrijden van René hebben de kandidaten opeens door dat er 'M O L' staat op die papieren in de manege, op dit moment dat ze dat zien en tegen elkaar zeggen, dan kijkt Ron een beetje zenuwachtig om zich heen en naar de camera.

Mijn mol blijft Ron!

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 4-05-2003, 12:27:26 »
Nu ik er over nadenk....

In afl. 2 was er de befaamde vraag: 'Wie heeft er de droomwens om ooit te gaan trouwen?'

Waarschijnlijk zat die persoon bij de drie die niet bij het spel betrokken waren: Astrid, Chandrika en Ron. Eén van heeft er toen (volgens mij) over gelogen.  

Wel, Astrid is weg en Chandrika kan onmogelijk de mol zijn, dus heeft Ron hier gelogen  ???

« Reactie #350 Gepost op: 4-05-2003, 12:31:27 »
Nu ik er over nadenk....

In afl. 2 was er de befaamde vraag: 'Wie heeft er de droomwens om ooit te gaan trouwen?'

Waarschijnlijk zat die persoon bij de drie die niet bij het spel betrokken waren: Astrid, Chandrika en Ron. Eén van heeft er toen (volgens mij) over gelogen.  

Wel, Astrid is weg en Chandrika kan onmogelijk de mol zijn, dus heeft Ron hier gelogen  ???

Het zou heeeel goed kunnen, want volgens mij is hij nog niet getrouwd.

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 4-05-2003, 12:33:33 »
Elise kan het ook nog zijn, zie topic elise.

'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

« Reactie #352 Gepost op: 4-05-2003, 12:37:03 »
Elise kan het ook nog zijn, zie topic elise.

Elise kan het al niet meer zijn, want die had al een andere geheime vraag, namelijk Fierljep medaille vraag!

Ron blijft over...
Ron is de Mol.

Offline Zeef

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 4-05-2003, 12:45:00 »

Maar deze opdracht moest toch juist lukken, of heb ik de instructies van Angela verkeerd begrepen?

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 4-05-2003, 13:02:32 »
Nee, als de mol wat zou gaan veranderen aan het telefoonnummer dan zou dat heel erg opvallen en daarom zei Angela dat de mol daar beter niets mee moest doen. Nu krijgt de mol een makkelijke kans om te mollen, door te zwijgen. Ron doet dat dus niet.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 4-05-2003, 15:40:51 »
Over die opdracht met dat trouwen. Ik heb Angela horen zeggen in de voice-over dat die laatste drie vragen voor het laatste slotje gingen over de drie afwezigen...
Is er iemand die dat kan nazien? Ik heb hem niet meer op video, helaas

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #356 Gepost op: 4-05-2003, 16:02:53 »
Nadat Angela de opdracht over het zingen had uitgelegd zei ze "ron ik reken op je" waarom zei ze dit alleen tegen hem?

Citaat

Nadat Ferdi 'stallen schoonmaken' doorstreept (dit deed ie dus echt niet expres, want hij is de mol iig niet meer ;) ) zegt Ron volgens mij meteen 'ja'.

Dat ie daarna begint over die wilde paarden is onzin, daar hebben ze na de opdracht nog tijd genoeg voor om over te praten, hij wilde gewoon tijd rekken.

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #357 Gepost op: 4-05-2003, 16:40:21 »
Nadat Angela de opdracht over het zingen had uitgelegd zei ze "ron ik reken op je" waarom zei ze dit alleen tegen hem?

Ik denk omdat Ron het vervelend vind om te zingen. Net als dat ie het vervelend vond om te dansen.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 4-05-2003, 17:19:18 »
Ron heeft niet bijster veel gemold in deze aflevering, maar de anderen dan?

Rene, loopt tig keer de trap op en af. Hij keek ook helemaal niet naar het tvscherm, want hij probeerde te luisteren. Wellicht had ie daarom de sleutel niet gezien. Chandrika zag de sleutel ook niet trouwens.
Misschien is Rene wel vaker zijn sleutels kwijt en is hij er op geconditioneerd om in zijn zakken te voelen.
Hij liep ook zo nog te stressen dat er ook nog paard gereden moest worden. Als mol helemaal niet nodig, laat een ander dat maar bedenken.

Elise, als je de mol bent dan zeg je toch niet dat de stallen niet uitgemest zijn. En als je dat dan wel opmerkt ga je toch niet heeeeel hard werken.
Ik zou het ook niet kunnen hoor, een heleboel liedjes bedenken terwijl je drie titels in je hoofd hebt. Volgens mij ga je dan die vanzelf inzetten. (De opdracht is als mol makkelijker als je NIET weet welke liedjes er gezongen moeten worden.)

Chandrika,... tja. Mijn gevoel zegt ook dat we haar voorzichtig kunnen doorstrepen.

Blijft over... Ron!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #359 Gepost op: 4-05-2003, 17:47:36 »
Elise kan het al niet meer zijn, want die had al een andere geheime vraag, namelijk Fierljep medaille vraag!

De vraag over het fierljeppen was niet de vraag over haar geheime wens.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”