Das waar, niets is wat het lijkt, vandaar dat Ron wel op nummer 2 staat bij mij, mocht Rene het niet zijn, lijkt Ron me zeker een goeie!
Ik heb ook de site van scriptunlimited bekeken, en ik moet zeggen dat ik juist wel vind dat die site Ron in mijn ogen verdachter maakt. Folders en boekjes en vanalles gemaakt voor o.a. de politie (wel die van Utrecht helaas
), voor de Faculteit Letteren (Universiteit) in Utrecht, voor een projectbureau Belvedere (dat stond toch ook 2 maal op die kaart die hier toen is uitvergroot, met een pijl en een kruis ernaarbij?). En als je op die site bij nieuws kijkt zie je behalve leuke foto`s van Ron
ook veel tekst met datums erbij... Lees zelf alles maar eens door(hoewel dat hebben jullie vast ook al gedaan hahaha).
Maar 1 ding wil ik hier wel ff aanhalen, bij het nieuws van 09.01.2003 maakt hij dus bekend dat hij mee heeft gedaan aan WIDM, maar wat ik opvallend vind is dat hij het over 11 afleveringen heeft. Officieel zijn het toch 10 afleveringen? Of niet :-\ ). En je hoort een bel rinkelen bij dit nieuws... misschien letterlijk " er gaat een belletje rinkelen?"
Pfffffff, hellup