Als dit al ergens vermeld staat, kan iemand mij dan zeggen waar?
Ik heb het iig al ergens gelezen, want ik heb het overgenomen in mijn
analyse van aflevering 10.
Heb net trouwens afl 1&2 ff zitten herkauwen en ik kwam tot een vergelijking met de vorige Nederlandse mol. Daar had ik ook na afl2 op George gestemd na het Jorge-schilderij en de treinreis maar de muziekhints hebben mij daarna op het verkeerde spoor gezet. :-\
Deze keer geen muzikale hints beluisterd maar gewoon mijn molinstinct gevolgd, en nadat ik Ron na afl1 al bovenaan mijn lijstje had gezet wegens zijn onopvallendheid, was ik ook deze keer na afl2 overtuigd van mijn mol en niets of niemand heeft me deze keer van mijn stuk kunnen brengen!
- De manier waarop hij compleet achter de feiten aan holt in het Titanic-museum terwijl Ferdi keer op keer de juiste antwoorden vindt;
- Hoe hij de naam van de kapitein plots niet meer weet;
- Hoe ze geen enkele moeite hebben ondernomen hebben om de leeftijd van Di Caprio te helpen vinden (alsof het antwoord op die boot vindbaar was...)
- Hoe hij daarna volmondig instemt met Ferdi om 5.000€ te vergokken op de juiste locatie...
Daar werd bij mij het beeld van de mol gevormd.
Toen daarna Angela voorstelde om de 18000€ op te offeren voor de executie waren er vier kandidaten pro: Aafke en...
de drie finalisten!