Nog wat laatste dingetjes die me gisteren zijn opgevallen na het herbekijken (voor de 188e keer hahaha
) van de 1e aflevering. Bij de 1e executie moet Ron als 1e, en dan komt er een vraag in beeld (heel even, is zo weer weg!) "HEEFT DE MOL EEN EIGEN WEBSITE", met de cursor op JA. Ik geloof toch echt dat Ron de enige is met een eigen website....
En tijdens de gangenstelsel-opdracht zie je RON in de spiegel van Aafke gereflecteerd (volgens mij heeft Aafke dat niet eens in de gaten), wat doet ie daar? (hij zei dat hij een hele tijd alleen heeft gestaan...). Verder is RON nauwelijks gefilmd tijdens de kompas-opdracht, alleen het laatste stukkie dat ie aankomt. En dan nog het feit dat Ron tijdens de biecht als enige wordt gefilmd met een plant naast de bank ("Karma" kameleon die in z`n omgeving opgaat?)
RON is voor mij de MOL!!!
Helaashelaas kan ik het morgenavond niet zien en naar de Mol-bijeenkomst kan ik ook niet komen (ga een weekendje uitwaaien in Den Haag.... grrrrrr net als vorig jaar toen was ik er met de ontknoping ook al niet
), maar toch wil ik iedereen hier een hele spannende, gezellige avond wensen morgen en vooral ook een hele leuke dag Zondag. Maak maar lekker veel foto`s dan kan ik nog een beetje nagenieten
Groetjes!!