Met lichte verbazing beleef ik dit molseizoen. Ik had verwacht dat het vuur wel weer zou oplaaien, als de serie eenmaal zou lopen.
Dat ik weer alle topics zou bijhouden, en elke aflevering tig keer zou terugzien op zoek naar hints en inzichten.
Nu aflevering 5 geweest is kan ik niet anders dan concluderen dat het vuur niet meer dan een sudderend waakvlammetje is en zal blijven.
Ik kijk elke donderdag de aflevering, maar doe er verder de rest van de week niets meer aan.
Zelfs de laatste twee molmails staan nog ongeopend in m'n mailbox! (Hoe schokkend is dat!).
Ik vraag me af of er meer molloten zijn die dit zo ervaren.
(Is molloot eigenlijk een titel die ik nu nog wel mag voeren?)
Feitelijk doet dit seizoen niet onder aan de voorgaande. Het ziet er nog steeds mooi uit, met originele opdrachten, en leuke kandidaten.
Dus een compliment krijgt Anton & Co ook dit jaar van me. Het intregeert me echter niet meer. Eigenlijk best wel stom, want ik mis de contacten en discussie's met jullie dan weer wel.
Is dit erg? Nee, natuurlijk niet. Tijd voor andere zaken. En ik zeg ook niet dat ik nooit meer op .com te vinden zal zijn, of nooit meer zal posten.
Kortom, er is leven na de mol. Zelfs tijdens de mol! Ik wil nog wel iedereen bedanken voor de gezelligheid de afgelopen jaren.
Op het forum, in real-life op de fandagen en op de molbeurs heb ik me als een vis in het water gevoeld.
Iedereen happy hunting! En vergeet nooit dat vanuit een tunnel je moeilijk het "licht" ziet!
DC