Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Zal ik helpen met mijn aandeel dan?
Mja, ik vind dat een beetje een tricky onderdeel. Als je dat grote 2-bij-3 meter portret op het plafond meetelt dan is het 83.
Niemand weet hoeveel accounts ik heb!
er zit er in ieder gaval 1 op slot, dus minimaal 2. Meer dan 1 is er eigenlijk volgens de forumregels niet toegestaan. Maar daar blijf ik volstrekt buiten........
Hebben we het nu over mijn Pieter Jan fotocollectie? Je komt lang niet in de buurt, begin maar te raden vanaf 500! ...
Hoe groot is jouw muur?
Volgens mij had hij er ook nog eentje om te klagen over het afsluiten van het 'epic fail' account, al kan dat ook alleen voor de chat zijn geweest. Daarnaast durf ik ook niet uit te sluiten dat hij achter het 'wie ben ik' account zat (10% kans, sorry als het niet zo is).Als ik dat allemaal bij elkaar optel kom ik tot één actief account.
, dat laatste is inderdaad niet waar. Al vond ik die epicfail actie wel gepast! Maar ik zeur niet met 29 trophies @ arcada
* vveerraak ligt in een deuk na het zien van Heinz' Valentijns-avatar... Leuk joh, altijd tegen jezelf spelen/ praten. Ik ben nou toch wel benieuwd hoeveel accounts je echt hebt! PM me maar...
* vveerraak ligt in een deuk na het zien van Heinz' Valentijns-avatar...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
449 gasten en 0 vaste bezoekers