Mijn theorie heeft te maken met de introfilmpjes en de afvallers.
Twee weken geleden zagen we Aafke in de introductie in haar opdracht in de supermarkt. De week erop vloog ze er uit.
Vorige week zagen we astrid haar introductiefilmpje de houthakkersopdracht doen, deze week vloog ze er uit (er vanuit gaande dat ze het geld aanneemt.)
Volgens mijn vriendin was dit ook al zo met de eerdere kandidaten die er uit zijn en zij heeft echt een super geheugen, dus ik geloof haar.
Nu wordt het dus interessant om naar de intro te zien. Ron zijn intro filmpje was al in aflevering 1(geloof ik) en zit er nog steeds in. Hij is mijn mol, dit zou wel een goede hint kunnen zijn.
In aflevering vijf hebben we zowel het intro filmpje van Chandrika & Rene gezien. Ik denk dat een van de twee er dus volgende week uit gaat en de andere de winnaar cq verliezer is.
Hierop door breien kwam ik op het volgende: Misschien heeft de muzikale hint van Boy George hier wel iets mee te maken. "red, gold & green" werd omgedraaid --> "green, gold, red".
De eerste persoon die er nog steeds in zit, Ron, is dan green.
Dat betekent dat of Rene of Chandrika de winnaar wordt, gold, en er dus nog een filmpje moet volgen voor red, de verliezer.